• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS med flere "Café lounges"

Re: SAS med flere "Café lounges"

I dag har de saft suse meg muffins - selv om jeg mest var i kanelbollehumør.. #firstworldproblems

Det kunne vært deilig å få tatt seg en bolle på Flesland også.

Flere burde "tatt seg en bolle" litt oftere, men det er jo litt off topic (ikke bra at min auto-correct endrer topic til tonic) og ikke relatert til noen i tråden.

Så langt jeg vet ihvertfall

Noen som sitter på nyere informasjon eller rykter om når det blir lounge i Bodø?

Kan loungen på Værnes brukes på utenlandsreiser (ARN og CPH)?

Ok, er lite kjent på Værnes. Skal forsøke!

Skal ikke påstå at jeg er kjent på Værnes utlandsterminalen jeg heller - men det er ikke seperat security for innland og utland der. Er som på OSL hvor det er enveissluser til utland (bare at OSL har to lounger da - en for innland og utland).

Jeg er meget godt kjent på Værnes, både innland og utland, og man kan fritt benytte Cafè Loungen før man går over i utlandsterminalen.

Merk deg at loungen befinner seg på innlandsterminalen i totalt motsatt retning av utlandsterminalen, så er noen minutter å gå, så husk det i beregningen.

Kos deg med bollene og eplejuicen! :)

Kim

Kan man betale seg inn, selv om man har go-billett?

Det tviler jeg på!

Er uansett ikke verdt det i mine øyne. Billigere å kjøpe kaffe og bolle på Narvesen og ta en godstol, enn de harde krakkene på loungen.

Kim

Det tviler jeg på!

Er uansett ikke verdt det i mine øyne. Billigere å kjøpe kaffe og bolle på Narvesen og ta en godstol, enn de harde krakkene på loungen.

Kim
Sant det ,
kaffen smaker forresten like vond på narvesen som i loungen :P
smaker bedre den dem serverer ombord

Neste ut er Luleå:

SAS öppnar Café Lounge på Luleå Airport
I april öppnar SAS sin andra Café Lounge i Sverige på Luleå Airport. SAS nya Café Lounger är ett komplement till SAS befintliga lounger och riktar sig till kunder som reser ofta i Skandinavien. Detta betyder att SAS fortsätter presentera nya spännande och tidseffektiva produktnyheter för sina kunder.

Last edited:

I februar magasinet til SAS i 'spør Eivind' bekreftes igjen Cafe longe på Ålesund. Nyhet om at det kommer Cafe Lounge i Bergen slippes.

Om Stavanger sier Eivind at SAS jobber med å finne løsninger best for dem og flyplassen. Spørsmålet gjelder manglende tilgang til den nye utenriksloungen.

Back