SAS med flere "Café lounges"

Re: SAS med flere "Café lounges"

I dag har de saft suse meg muffins - selv om jeg mest var i kanelbollehumør.. #firstworldproblems

Det kunne vært deilig å få tatt seg en bolle på Flesland også.

Flere burde "tatt seg en bolle" litt oftere, men det er jo litt off topic (ikke bra at min auto-correct endrer topic til tonic) og ikke relatert til noen i tråden.

Så langt jeg vet ihvertfall

Noen som sitter på nyere informasjon eller rykter om når det blir lounge i Bodø?

Kan loungen på Værnes brukes på utenlandsreiser (ARN og CPH)?

Ok, er lite kjent på Værnes. Skal forsøke!

Skal ikke påstå at jeg er kjent på Værnes utlandsterminalen jeg heller - men det er ikke seperat security for innland og utland der. Er som på OSL hvor det er enveissluser til utland (bare at OSL har to lounger da - en for innland og utland).

Jeg er meget godt kjent på Værnes, både innland og utland, og man kan fritt benytte Cafè Loungen før man går over i utlandsterminalen.

Merk deg at loungen befinner seg på innlandsterminalen i totalt motsatt retning av utlandsterminalen, så er noen minutter å gå, så husk det i beregningen.

Kos deg med bollene og eplejuicen! :)

Kim

Kan man betale seg inn, selv om man har go-billett?

Det tviler jeg på!

Er uansett ikke verdt det i mine øyne. Billigere å kjøpe kaffe og bolle på Narvesen og ta en godstol, enn de harde krakkene på loungen.

Kim

Det tviler jeg på!

Er uansett ikke verdt det i mine øyne. Billigere å kjøpe kaffe og bolle på Narvesen og ta en godstol, enn de harde krakkene på loungen.

Kim
Sant det ,
kaffen smaker forresten like vond på narvesen som i loungen :P
smaker bedre den dem serverer ombord

Neste ut er Luleå:

SAS öppnar Café Lounge på Luleå Airport
I april öppnar SAS sin andra Café Lounge i Sverige på Luleå Airport. SAS nya Café Lounger är ett komplement till SAS befintliga lounger och riktar sig till kunder som reser ofta i Skandinavien. Detta betyder att SAS fortsätter presentera nya spännande och tidseffektiva produktnyheter för sina kunder.

Last edited:

I februar magasinet til SAS i 'spør Eivind' bekreftes igjen Cafe longe på Ålesund. Nyhet om at det kommer Cafe Lounge i Bergen slippes.

Om Stavanger sier Eivind at SAS jobber med å finne løsninger best for dem og flyplassen. Spørsmålet gjelder manglende tilgang til den nye utenriksloungen.

Back