FRA-OSL med SK for et par uker siden: "Vi serverer kaffe og te gratis. Vann i halvlitersflasker kan kjøpes."
Du kan jo lese svaret som SAS-steward gav for en stund tilbake om gratis vann. http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=785943&postcount=76
FRA-OSL med SK for et par uker siden: "Vi serverer kaffe og te gratis. Vann i halvlitersflasker kan kjøpes."
Du kan jo lese svaret som SAS-steward gav for en stund tilbake om gratis vann. http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=785943&postcount=76
Du kan jo lese svaret som SAS-steward gav for en stund tilbake om gratis vann. http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=785943&postcount=76
Store variasjoner mht. "gratis vann". Noen ganger står det store flasker på trallen, andre ganger får man beskjed om at man må vente til de er ferdig med den øvrige servicerunden (så er det hit or miss om de husker det) - og atter andre ganger har jeg opplevd kun vann til salgs.
Dette ligner vel mest på det SAS jeg kjenner også.
Skal du vite hva du får og unngå leie overraskelser, så får du heller fly Norwegian eller Ryanair.En annen ting: skulle ikke ting bli mye enklere? Det nye opplegget er jo mye mer komplisert enn det gamle. Hva med folk som ikke vet hvilken billettype de har og har Plus men ikke vet det? Vil de få tilbud om gratis mat eller må de spørre om det? Hva er poenget med å beholde noe gratis? Skal du gi gratis frokost, gi det for alle flighter, ikke bare for to enkeltmarkeder eller dropp det! Skjønner ikke SAS at dersom man får x på en flight og blir nektet det på en annen blir kundeopplevelsen negativ og servicen bortkastet?
If it quacks like a duck... Kall en spade for en spade her, SAS
Jeg har nevnt det i noen poster her inne etter hvert, men nevner igjen (til det kjedsommelige) at jeg om noen uker flyr OSL til TRD i fare class I. Siden jeg flyr etter 9. juni, kan man vel anta at dette er en Plus-billett? Men hva innebærer det i praksis? La meg sjekke SAS egen nettside hva som venter meg:
http://www.flysas.com/en/us/SAS-Global/go-plus/nordic-europe/
Ikke? Jeg har antatt, og antar fremdeles, at min business class billett ender opp som SAS Plus. For Go er det ikke, og jeg håper jeg slipper å sitte på vingen.Men som det også står på den siden du henviser til:
"SAS Go and SAS Plus will be launched on June 9 and bookable from June 1."
Så da gjelder ikke SAS Plus for deg.
Men som det også står på den siden du henviser til:
"SAS Go and SAS Plus will be launched on June 9 and bookable from June 1."
Så da gjelder ikke SAS Plus for deg.
Mon tro hva slags respons Plus-kundene får hvis de ber crew-et om å få både en muffins óg en pose chips all den tid de nye reglene sier:
Det er en del logistiske utfordringer med en del varer, og det er dumt å måtte kaste for mye.
I tillegg er det også dumt om man går tom for salgsvarer på rad 16. Ikke ofte det skjer i dag, men har opplevd det, særlig ved lange forsinkelser.
Nei, alle som har bob opplever det. Men når all skal ta fra samme tralla og kan velge 1-2-3 items så er sannsynligheten stor for at det går vesentlig mer unna ved irr-ops el.l.Ja, men det er ikke et SAS-spesifikt problem
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.