SK 287 nå. Pluss 4 rader. 100% fullt. Resten av flyet 90%+ fullt. Vil ikke sjansen for ledig midtsete være mye større i Go?
Ser at setevalgene på noen flighter i sommer har blitt radert ut i løpet av helgen, så det kan lønne seg å dobbelsjekke bookingene man har. Kjedelig om man har mistet god-setet man har reservert. Dette har ikke noe med hvor skillet mellom go og plus for min del.
Da har man også testet Plus innenlands, og forskjellen på det og på internasjonalt er at all alkohol må man betale for.
Da har man også testet Plus innenlands, og forskjellen på det og på internasjonalt er at all alkohol må man betale for. Så argumentet med at ting skal være enkelt og likt gjelder ikke. Innholdet på cafe-vognen er også ganske så mye enklere, forståelig nok. Det står det jo også en del om i menuen.
Nå er jeg på vei ut igjen, og nå skal Plus testes på morgenavganger, og også morgen mellom sør og nord, så får vi se hva det innebærer utenom frokosten.
A B C | D E F
1 + + + + X -
2 + X - - X +
3 - X + - X -
4 + X - - X -
5 + + + + + +
[+] Available [P] Preferred [G] Galley
[-] Unavailable [X] Blocked [|] Aisle
What? Kan det være at du bare fikk feil informasjon siden de er helt i innkjøringa av en nytt konsept?
Hvis ikke er det ganske så usannsynlig dumt. Og ikke minst blitt feilaktig og villedende markedsført fra SAS sin side.
Ellers har jeg nå testet Plus på morgenflighter, både sør-sør og sør-nord, og der er det ingen endring fra tidligere. Med andre ord er eneste forskjellen på Go og PLus at Plus sitter foran "lappen". Ellers alt likt. De har ikke lastet noe ekstra drikke, som f.eks. juice.
Vil jo gjerne se at SAS skal treffe blink etter regnværsperioden. Utmerke seg, igjen, som et førstevalg.
Lest de første trip reports på nett nå. Folder seg åpenbart rett inn i den europeiske LCC-modellen. (Snacken som tilbys i SAS Plus minnet mistenkelig om baguette/wrap som deles ut i econ. på bl.a. BA.)
Har sans for Fast-Track tilgangen, men den er jo kun (!) av verdi dersom der er proppet i øvrig security.
Vil jo gjerne se at SAS skal treffe blink etter regnværsperioden. Utmerke seg, igjen, som et førstevalg.
Lest de første trip reports på nett nå. Folder seg åpenbart rett inn i den europeiske LCC-modellen. (Snacken som tilbys i SAS Plus minnet mistenkelig om baguette/wrap som deles ut i econ. på bl.a. BA.)
Har sans for Fast-Track tilgangen, men den er jo kun (!) av verdi dersom der er proppet i øvrig security.
Alle midtseter ledig. Var temmelig fullt i GO, så det var en del som spurte om å få sitte på de ledige treseterne foran. De fikk da klar beskjed av purser om at her er det forskjellige klasser.
Jepp.
Var forøvrig bare 2 rader Plus på KRS-OSL i dag morges. Så flere som var EBG, men helt fullt på begge radene..
Er det en markering der hvor PLUS går over til GO, i likhet med de gamle skiltene "Business in front of this row" etc.?
Har du linken(e) til trip reporten(e) du har lest?
De fikk da klar beskjed av purser om at her er det forskjellige klasser. Noen forsiktige snøft ble det før de satte seg bak igjen.
Ola Nordmann vil nok aldri bli vant til "klasseskille" ombord, la oss håpe det ikke blir en ny "Braathens Best/Back greie"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.