Vil Economy Extra på langdistanse skifte navn til Go Plus? :lol:
Nej.
Economy: GO
Economy Extra: PLUS
Business Class: BUSINESS
Vil Economy Extra på langdistanse skifte navn til Go Plus? :lol:
Køståing er et kjent fenomen på kafé, så dette burde ikke overraske noenKan virke som der er noen små innkjøringsproblemer. Er en del småforsinkelser i dag på OSL merket GB(Catering).
Om du bytter til Lufthansa for du ledig midtsete, mat og drikke blir kanskje servert litt "penere" (slipper SASPlast(tm) )- innhold av Mat tror jeg ikke blir noe bedre eller verre hos Lufthansa (ikke akkurat noe å skrive hjem om) Drikke blir vel omtrent likt - så det går vel mere på tidspunkt
Ser for meg at flytende skille mellom Plus og Go sammen med soft seatblock kan gi en del spesielle situasjoner.
Fly innenriks før klokka ni med tilnærmet lik gratis servering i Plus og Go; book Plus og få midtsete, mens en får blokkert midtsete om en bestiller Go. Ja, man får 500 poeng ekstra og hakket mer fleksibilitet, men betaler også tre ganger mer.
Jeg ser at at flighten jeg har billett for, så er de første seks radene forbeholdt Plus. Noe jeg vil anta er i overkant innenriks, midt på dagen og midt i uka. Litt spent på hva som skjer hvis de selger masse billige billetter til denne flighten. Risikerer de med å vindu eller midtgangsete på rad 5 og 6 å bli flyttet til midtseter lengre fremme? Eller vil de fylle opp ledige Plus-seter med Go-folk?
Vil en EBG i Go ha høyere prioritet enn en Star Alliance Gull i Plus? Vil X antall softblocks i Go kunne flytte skillet mellom Go og Plus og forringe Plus-opplevelsen?
SAS burde vel vite hva de gjør, men her bør de tenke seg godt om og få gjort ting riktig fra starten av. Man skal ikke gjøre mye galt før det påvirker folks betalingsvilje.
Da var man inne live fra LN-RRK, og Plus serveringen her er Cafevognen, i dag salat. I tillegg drikke. Stinn brakke og ikke ledig midtsete i Plus. Akkurat samme servering foran og bak med andre ord, kun betalingen som er forskjellig. Akkurat like trangt alle steder også.
Ser for meg at flytende skille mellom Plus og Go sammen med soft seatblock kan gi en del spesielle situasjoner.
Fly innenriks før klokka ni med tilnærmet lik gratis servering i Plus og Go; book Plus og få midtsete, mens en får blokkert midtsete om en bestiller Go. Ja, man får 500 poeng ekstra og hakket mer fleksibilitet, men betaler også tre ganger mer.
.
Jeg ser at at flighten jeg har billett for, så er de første seks radene forbeholdt Plus. Noe jeg vil anta er i overkant innenriks, midt på dagen og midt i uka. Litt spent på hva som skjer hvis de selger masse billige billetter til denne flighten. Risikerer de med å vindu eller midtgangsete på rad 5 og 6 å bli flyttet til midtseter lengre fremme? Eller vil de fylle opp ledige Plus-seter med Go-folk?
Vil en EBG i Go ha høyere prioritet enn en Star Alliance Gull i Plus? Vil X antall softblocks i Go kunne flytte skillet mellom Go og Plus og forringe Plus-opplevelsen?
Da var man inne live fra LN-RRK, og Plus serveringen her er Cafevognen, i dag salat.
Salat????? Bare salat?
Hva skjedde med all den jåle-grevlingen de viste på pressekonferanse og i menyene?
Jeg håper det betyr at du valgte salat, og at du hadde like mange valgmuligheter som i menyen?
Jeg valgte grovbrødskive med kylling. Faktisk ikke så verst. Om den forsvarer prisen, derimot, det er vel heller tvilsomt. 50 kr for en pakke, er vel på høyde med Avinor sine eiendommer?
Men kunne du velge mer? Pottis? Snop?
Noen som vet når det igjen blir mulig å booke SAS Plus longhaul som bonusbillett? Jeg har prøvd noen tilfeldige destinasjoner og datoer frem til påske neste år uten å se annet enn Go og Business.
Economy Extra on Intercont will not be available on awards until further notice
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117732
Tror ikke det blir med det første. De har ikke en egen bookingklasse til IC Plus Award, så det må de først komme opp med. Står fortsatt på SAS Sales:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.