Hello,
I all den tiden med at folk klager over SAS sine sider, vil jeg egentlig bare påpeke hvor bra kundeservice faktisk har funket for meg.
Jeg var i London for en liten stund tilbake siden, og jeg var totalt misfornøyd med hotellet (som var kjøpt gjennom SAS.no). Da jeg sende en mail til SAS hvor jeg skrev hvordan oppholdet hadde vært for meg og kompisen min så fikk jeg en mail tilbake i dag hvor de beklaget situasjon, og skulle rette opp informasjon om hotellet på sidene demmes slik at andre ikke gikk i samme "fella". I tillegg refunderte dem et beløp som en beklagelse for situasjon.
Dette vil jeg si er kjempe bra, og at jeg får veldig lyst til å bruke SAS igjen ved senere anledning. Skal vel heller ikke skjule at jeg jobber i selskapet selv, og at dette gjør meg stolt over å faktisk være i et selskap der kundeservice funket utmerket.
I all den tiden med at folk klager over SAS sine sider, vil jeg egentlig bare påpeke hvor bra kundeservice faktisk har funket for meg.
Jeg var i London for en liten stund tilbake siden, og jeg var totalt misfornøyd med hotellet (som var kjøpt gjennom SAS.no). Da jeg sende en mail til SAS hvor jeg skrev hvordan oppholdet hadde vært for meg og kompisen min så fikk jeg en mail tilbake i dag hvor de beklaget situasjon, og skulle rette opp informasjon om hotellet på sidene demmes slik at andre ikke gikk i samme "fella". I tillegg refunderte dem et beløp som en beklagelse for situasjon.
Dette vil jeg si er kjempe bra, og at jeg får veldig lyst til å bruke SAS igjen ved senere anledning. Skal vel heller ikke skjule at jeg jobber i selskapet selv, og at dette gjør meg stolt over å faktisk være i et selskap der kundeservice funket utmerket.