Re: Hva er servicekonseptet på Oslo-Svalbard i SAS Plus
Affirmative.
Forstår det slik at det er en endring på gang (fra i går?) på OSL-LYR...
Affirmative.
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Forstår det slik at det er en endring på gang (fra i går?) på OSL-LYR...
Det er vel nå? gratis øl/vin også i Plus innenlands ??? Var en kabinansatt som nevnte det til han på 2C i går da jeg fløy...
Ja, det er gratis alkohol innenlands - men det er jo et problem at det ikke er noe annet enn snacks og drikke på de lengste innenriksrutene.
Og på internordisk. Kun snacks er for dårlig synes jeg. Litt å spise er viktigere en gratis alkohol i mine øyne
Ja, de har for en gangs skyld prøvd å forenkle tilbudet om bord ved å dele inn i innenfor Norden og utenfor Norden. I utgangspunktet fint med en slik tydeliggjøring, men på den andre siden helt håpløst på lange distanser innen Norden. De sparer vel en del på å ikke tilby noe "fersk" mat innen Norden.
På andre enden av drikke-skalaen: Har sas justert bort det å få vatn igjen no? Bad om vatn til gutungen på tur frå OSL i dag. Fekk beskjed om at dei sel flasker. Sa at vi berre treng litt, og fekk ein skvett likevel uten større diskusjon. Spørsmålet kom også på rada bak meg, og flyvertinna sa at ein sel flasker. Korleis det enda fekk eg ikkje med meg. Fekk vatn uten kommentar i jula i allefall. (Vil berre ha svar på spørsmålet mitt, ikkje resten av den gamle diskusjon. Det var sløvt av oss å gløyme å fylle på flaska hans før vi gjekk ombord).
På OSL-BRU sist helg fikk Plus flaske gratis når vi spurte, mens Go fikk gratis glass eller måtte betale for flaske
Jeg mener nå at noe slikt ikke skal være problem , man må da ordne to alternativ til folk ikke alle liker det samme...Nettopp ankommet fra BCN i pluss. Tunfisksalat ble delt ut uten forespørsel. Jeg ba pent om man kunne få noe annet, og etter litt nøling fikk jeg wrap istedet. De sliter tydeligvis med å bli kvitt tunfisken. ..Ikke rart..den så ikke fristende ut.
Ja, det virker som det er et eller annet i den internekommunikasjonen som svikter da servicekonseptet iblant varierer med crewet
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.