SK SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Ting forsvinner jo gjerne hvis det selger for dårli.

Ellers er det ikke umulig det etter 1/10 kommer en ny meny i økonomi og en annen sammensetning av drikketralla, så man ikke lenger trenger å forhåndsbestille champagne hvis man vil ha det (Norwegian har de jo i "basisutvalget)
Ja jeg ble fortalt at det kommer en ny meny 1. oktober der det bl.a. er en "Sparkling Wine & Antipasti(ny tapas box)" deal til 195,-NOK.

Jeg mistenker at de selger champagne der og da fra trallen som de gjorde på monkey i gamle dager og at man kan smiske seg til et ekte glass. De vil jo ha champagne tilgjengelig om bord.

Jeg mistenker at de selger champagne der og da fra trallen som de gjorde på monkey i gamle dager og at man kan smiske seg til et ekte glass. De vil jo ha champagne tilgjengelig om bord.
Nettopp. Og da trengs det ikke forhåndsbestille.

Så får man se etter hvert om man må ha med egne glass eller ikke.

De har jo innført det på tralla på langdistanse allerede, selv om "de måtte sjekke om det var lastet."
Fikk også ekte glass, "Du kan ikke drikke champagne fra plast" sa hun og gikk frem i C og hentet glass der.

Riktignok long haul, men senest i dag fikk vi kun plastglass selv om pursher selv kommenterte at de hadde glass ombord, men fikk ikke dele ut. Litt tullete når vi får glass sammen med maten i premium.

Back