Gratis vann «i løs vekt» tilbake i Go innland? Eller har det vært lenge?
Fra april vel, men gjelder vel hele nettverket.
Gratis vann «i løs vekt» tilbake i Go innland? Eller har det vært lenge?
Samarbeidet med LH-gruppen utviklet seg etterhvert til å ligne slik det er mot slutten av et ekteskap: man samarbeider om det man må, men ikke noe utover det. Harmonisering av servicetilbudet var ikke noe man måtte gjøreRapportene fra Business på CPH-MAD flyvningen ser jo slett ikke dårlig ut. Morsomt at SAS sier at med samarbeidet med KLM og Air France var det riktig å få en business class på plass…rart at det ikke var viktig med Lufthansa Gruppen… Men de nye kaffekrusene ser jo ut som noe jeg kunne tenke meg ble med hjem ved en feiltakelse…#håndstjæltsmakerbest
Skal jeg fly SAS igjen så blir det foran… bak gardinen vil jeg tro de fleste andre selskap er like bra eller bedre/billigere.
Scandinavian Airlines is unveiling Flavors by SAS, a new Food & Beverage concept designed to offer passengers a more varied, globally inspired culinary offering. Launching October 1, 2025, Flavors by SAS will debut alongside the new European Business Class and later expand to lounges and intercontinental flights.
Tror det er 6 mai.
Har hatt et par av denne burgeren på siste turene, og man får den servert uten protester i stedet for den noe kjipe Plus-boksen. Ganske midt på treet burger, men laaaangt bedre enn boksen
View attachment 56136
Serveres den varm, eller er den iskald?