Nei, det er ikke permanent borte, fikk det ikke i mars noen veier men fikk det begge veier i april. Da jeg spurte ble jeg fortalt at det har med hvor mange crew det er bemannet med, det kan visst variere for tiden. Litt slapt med denne variasjonen, men fortsatt en hel del som ikke er tilbake til pre-Covid i servicekonsept longhaul.Jeg registrerer at predeparture drinks fortsatt er borte i SAS. Er det nå en permanent forbedring eller er det så ekstremt Covid utsatt at de fortsatt ikke tør åpne flasker før vi er i luften?
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Hvorfor kan de ikke bare servere vanlig sandwich.
Milton: We use only the finest baby frogs, dew picked and flown from Iraq, cleansed in finest quality spring water, lightly killed, and then sealed in a succulent Swiss quintuple smooth treble cream milk chocolate envelope and lovingly frosted with glucose.
Praline: That's as maybe, it's still a frog.
Milton: What else?
Praline: Well don't you even take the bones out?
Milton: If we took the bones out it wouldn't be crunchy would it?
- "Så rart... ingen ville ha maten i dag?"
(Crew på SK819 i dag)
![]()
- "Så rart... ingen ville ha maten i dag?"
(Crew på SK819 i dag)
![]()
Tok du bilde av det som var inne i esken? Så det fristende/appetittlig ut?
Når det står "salmon" utenpå, så skal jeg vedde minst 5 Japp på at Fnate syntes det så rimelig uappetittlig ut.
Tok du bilde av det som var inne i esken? Så det fristende/appetittlig ut?
Nei, jeg tenkte at om den fikk bli helt uberørt så kanskje de ikke trengte å kaste den. Gav den rett tilbake.
Bra! Det var det jeg også gjorde en gang når jeg ikke hadde lyst på den maten.
Men, jeg tror den blir kastet.
Joda, det vet man innerst inne.
"Ikke ta livsløgnen fra en idiot", er det noe som heter.
Så jeg vil helst få leve i troen at det kommer en liten alv og henter den uspiste maten fra Plus etter landing.
Tydeligvis er det innført begrensninger på servering innenlands i Plus også nå. Jeg forsøkte meg på en bestilling av brus, sjokolade og nøtter - men fikk beskjed om at jeg kun fikk to «enheter». Flyverten refererte til «nye regler». Kanskje det er er folkehelsetiltak?
Må være et Ch.11 tiltak i så fall.
Hvordan slår dette på Diamond? Som Diamond i GO har man fått ubegrenset fri drikke.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.