SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Anton Berg byttet til Kvikk Lunsj og Toms protein bar ja. Pringles heldigvis byttet til ordentlig potetgull. Også har det kommet Ringi eplejus!!! Fortsatt ikke alkoholfritt øl. Knekkebrød kommer straks tilbake.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvikk lunch? Jamen, det smuler jo...

Den er både i den norske menyen og ombord i flyene iallfall her til lands. Så ut som at juice i glass var borte.

Jeg spurte om Ringi på BGO-ARN, men det var ikke lastet. Heller ikke IPAen fra menyen hadde de ombord.

Jeg spurte om Ringi på BGO-ARN, men det var ikke lastet. Heller ikke IPAen fra menyen hadde de ombord.
Husk at hva SAS sier de skal servere, hva som står i meyen og hva de faktisk har på flyet er 3 helt separate virkeligheter. Om noen tror disse 3 har noen som helst sammenheng blir de bare forvirret og skuffet.

Ba om Ringi eplejuice i dag. De gikk foran og hentet vanlig juice. Så etterpå at de hadde Ringi på trallen... satt i Plus.

Har bare opplevd en gang at de ikke har Mikkeller ombord på ettermiddagsavganger de siste to årene.

Ikke spurt om morgenen da.

Ikke sikkert det er riktig tråd men prøver. Er det flere som alltid får sjømat til både forrett og hovedrett når man bestiller allergimat? Synes SAS er håpløse på allergimat, vi betaler det samme som andre men får ikke velge mellom forskjellige retter. Business burde kunne få valg som legges inn Før avreise. Sorry for surmaga innlegg, men er lei av at det alltid er sjømat... oh well, nok av skikkelig kjøtt over dammen

Ikke sikkert det er riktig tråd men prøver. Er det flere som alltid får sjømat til både forrett og hovedrett når man bestiller allergimat? Synes SAS er håpløse på allergimat, vi betaler det samme som andre men får ikke velge mellom forskjellige retter. Business burde kunne få valg som legges inn Før avreise. Sorry for surmaga innlegg, men er lei av at det alltid er sjømat... oh well, nok av skikkelig kjøtt over dammen��

Sånn i forhold til å få en faktisk endring på det - så tror jeg du har bedre sjans om du sender tilbakemelding til SAS / tar det direkte opp med cabin crew / ettellerannet-direkte-med-SAS, enn å klage om det på flyprat :p

Sånn i forhold til å få en faktisk endring på det - så tror jeg du har bedre sjans om du sender tilbakemelding til SAS / tar det direkte opp med cabin crew / ettellerannet-direkte-med-SAS, enn å klage om det på flyprat :p

Gjort det begge gangene tidligere jeg har flydd bizz... de lovte på "gatheringen for diamantene" at noe skulle skje. Men er vi flere som opplever dette kan det jo hjelpe at flere sier fra? Men jeg kan også ha hatt uflaks da jeg ikke flyr foran veldig ofte...

Gjort det begge gangene tidligere jeg har flydd bizz... de lovte på "gatheringen for diamantene" at noe skulle skje. Men er vi flere som opplever dette kan det jo hjelpe at flere sier fra? Men jeg kan også ha hatt uflaks da jeg ikke flyr foran veldig ofte...

Ikke sikker på at det var uflaks. Det bare er sånn. Men SAS er ikke alene her. De fleste selskaper er tilsynelatende like ille. Reise 4 flighter med LH i Januar i bizz. Måltiden var akkurat det samme på alle 4 flighter. Ble dessuten litt pissed, da jeg så at ved kun å velge bort brødet, kunne jeg spist standard måltiden, som da var forskjellig på de samme 4 flightene.

Allergimat på fly er særdeles dårlig å lite variert. "Nuff said"

Jeg har fått crew til å skrive rapport flere ganger på SK964, samt dokumentert med bilder og klagd til SK kundeservice. Er diamant. Har ikke forandret noe i det hele tatt.

Crew og kundeservice sier at spesialmat er en marginal gruppe. Implisitt: De driter i denne gruppen. Er mange selskap som er er bedre enn SK på dette. BA og QR f.eks. Og QR laster fra OSL.

Fløy OSL - TRD og de hadde hele to flasker med Ringi igjen når de var ferdig med PLUS. En til meg og en til min sønn ;-) Ingen spørsmål om å vise fram diamantkort.

Fløy OSL - TRD og de hadde hele to flasker med Ringi igjen når de var ferdig med PLUS. En til meg og en til min sønn ;-) Ingen spørsmål om å vise fram diamantkort.

Så bra. Ringi`n har tatt helt av, og det er ikke så mye lastet. De sliter også med å levere särlig mer slik det er nå. Så regner med at det snart kommer endel kommentarer om hvor dårlig det er at ikke "jeg" fikk Ringi.
Men tror ingen hadde drømt om hvor populær den faktisk er.

Flere som drakk Ringi på alle flighter jeg fløy forrige uke ja, hadde nok til Plus på siste leg til TRD. Men tomme for Mikkeler var de da...

Når det gjelder mat ombord har jeg utallige ganger klaget over at det ikke finnes spesialmat som heter "No seafood" hos SAS. Andre selskap tilbyr det, altfor dårlig at ikke SAS klarer å fikse det!! Halal, kosher, vegetar etc har jeg null behov for, men sjømaten kan de holde langt unna meg!

Kim

Tomt for Ringi på BGO-TRD-BOO/TOS også fredag. Kjekt at norskevarer brukes og er populære!

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

På flighten til Narita var det i Go kun inkludert 1 softdrink, men på turen tilbake idag var det 3, inkludert øl og vin.

Har det vært en omlegging av konseptet nå i helgen eller var dette bare den invdividuelle variasjonen man får med forskjellig crew?

Back