Hvordan er standarden på frokosten for tiden? Bør man spise seg opp på forhånd eller består den av litt mer enn en "smaksprøve"? Skal fly TOS-OSL i Plus.
Yougert med musli, ost og skinke. Kan sikkert på to rundstykker. 0,85 dl appelsinjus.
Du får stort sett så mange rundstykker du ønsker, men det er strengt tatt ikke pålegg til flere enn ett.
Mener at dette nå er oppgradert til to, men mulig jeg husker feil.
Ny forbedring av SAS Pluss i Europa (over 1.20) med blant annet hot towels og duk på bordet. Fra 25 okt.![]()
Ja, ingenting blir som å få servert et nydelig stykke Wasa knekkebrød på en duk.
I sist SAS magasin loves også forbedringer her.Europa i + er egentlig ok syns jeg. Det er innen Norden SAS kunne ha kommet med noen forbedringer.
Nå her det vel vært innenriks og ikke på Europarutene du har fått knekkebrødet ditt
Men med tanke på at OSL-TOS er nesten to timer burde det vel nesten kunne vært rom for et europakonsept her. :headbang
Ny forbedring av SAS Pluss i Europa (over 1.20) med blant annet hot towels og duk på bordet. Fra 25 okt.![]()
Ja, ingenting blir som å få servert et nydelig stykke Wasa knekkebrød på en duk.
At de av en eller annen merkelig og uforståelig grunn kaller byen Nordens Paris gjør ikke OSL-TOS til en Europarute for det
Som jeg sa i går skriver SAS i oktober nummeret at dette jobbes med. Her er linken:Men de kunne fint hatt et Europakonsept på det...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.