SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Hvordan er standarden på frokosten for tiden? Bør man spise seg opp på forhånd eller består den av litt mer enn en "smaksprøve"? Skal fly TOS-OSL i Plus.

Hvordan er standarden på frokosten for tiden? Bør man spise seg opp på forhånd eller består den av litt mer enn en "smaksprøve"? Skal fly TOS-OSL i Plus.

Yougert med musli, ost og skinke. Kan sikkert på to rundstykker. 0,85 dl appelsinjus.

På vei hjem fra SVO mandag. SVO-CPH forsvant crewet omtrent med en gang serveringa var ferdig og måtte trykke på knappen for å få noe mer. CPH-OSL derimot var en annen historie. Da jeg var ferdig med første øl så kom purser og nærmest insisterte på at jeg skulle ha en til. Samme med sidemannen, men han nøyde seg med kun en. Så spurte han om jeg skulle ha noe mer fra tralla. Merk at dette var CPH-OSL altså en flyging som ikke tar lang tid. Så noen ganger så behandler crewet Plus passasjerer bra - andre ganger omtrent som economy.

Ny forbedring av SAS Pluss i Europa (over 1.20) med blant annet hot towels og duk på bordet. Fra 25 okt. :D

Plus innen Europa er i stadig utvikling og har begynt å nærme seg det business var, bortsett fra ledig midtsete og varmmat. Plus ble innført i juni 2013 med å velge mat fra menyen, så kom ettermiddag/kveldsmåltid etter kl. 16, ordentlige glass, måltid hele dagen og nå hot towels og duker.

Men med tanke på at OSL-TOS er nesten to timer burde det vel nesten kunne vært rom for et europakonsept her. :headbang

At de av en eller annen merkelig og uforståelig grunn kaller byen Nordens Paris gjør ikke OSL-TOS til en Europarute for det

Opplevde sist uke på pluss som gull medlem at man kun fikk 1 mikeller gratis på innenriks, måtte betale for nr2. Er dette endel av det "nye" konseptet. Isåfall suger det lett.

Back