hadde en seanse jeg også , satt på 1F og spurte om de kunne plassere sekken for meg så jeg slapp å klatre over personen på 1D.
Da fikk jeg en liten små streng beskjed at det kun jeg gjøre selv, har tatt dem 1 min...
Smart, tenkte jeg ikke på i farten...Du skulle bare lagt den på gulvet så hadde de kommet rundt litt senere og sagt at ingenting får ligge på gulvet og så hadde de tatt den opp for deg![]()
Kan man ikke legge opp sin egen bagasje, så kan man kanskje droppe å ta den med ombord?
Du foretrekker med andre ord heller at alle tar seg god tid i midtgangen under boarding til å legge fra seg alt? Eller kan det være at noen, som meg, trekker inn til setet for å slippe andre forbi. Noen ganger blir man stucked på A eller F, og da skulle det bare mangle at dere bidrar til å få kofferter, jakker eller hva det måtte være på plass i hattehyllen som takk for hjelpen med å gjøre boarding mer effektiv.
Jeg gjorde det utenkelige og brukte knappen på en flyvning til Milano forrige uke. Crewet hastet forbi med tralla så fort som mulig etter take-off, men med 1 time + igjen av flyvningen hadde jeg lyst på en Ramløsa. Crewet hadde imidlertid gjort som SAS crews ofte gjør, nemlig trukket seg tilbake til fronten og dratt for gardina, samt markert toalettet som opptatt. Hvorfor SAS lar crew gjøre dette er beyond me, men det er en annen sak. Jeg hamret imidlertid løs på knappen og etter drøye 10 minutter kom en mildt sagt grumpy danske. Han forsøkte seg med at tralla hadde passert forbi, men jeg sa jeg ville ha en Ramløsa og fektet for sikkerhets skyld med statuskortet. Fikk Ramløsa, men en helt ufattelig unødvendig seanse.
I går fløy jeg OSL-CPH og spurte jeg etter Mikkeler, men fikk til svar at de hadde det ikke i Norden. Jeg sa da at SAS har hadd Mikkeler på hele sitt rutenett i noen måneder, men hun var helt bombesikker på at de hadde de aldri hadde hadd det.
I går fløy jeg OSL-CPH og spurte jeg etter Mikkeler, men fikk til svar at de hadde det ikke i Norden. Jeg sa da at SAS har hadd Mikkeler på hele sitt rutenett i noen måneder, men hun var helt bombesikker på at de hadde de aldri hadde hadd det.
Jeg fikk samme beskjeden om Mikkeller på en innenriksflyvning nylig. Først viste jeg til menykortet, hun sa at det dessverre ikke gjaldt innenriks. Da sa jeg at jeg har drukket Mikkeller innenriks en 4-5 ganger, og spurte pent om hun kunne sjekke i de to nederste skuffene.
"Oi, dette må være helt nytt!" Jeg spurte pent om jeg kunne fått den som heter Red Lager. "Vi har bare blå. [2 sekunder] Hæ? Vi har visst fått inn rød også, vi!"
Jeg lo godt inni meg, men smilte og sa takk.
Kan man ikke legge opp sin egen bagasje, så kan man kanskje droppe å ta den med ombord?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.