• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS interkontinental

Jeg snakker om DET ÅRET vi hadde kun to fridager mellom øktene, og det var ifjor. Det var svært lite motstand fra SAS da forningene krevde min. tre dager. Selv SAS så hvorhen det bar. Den statistikken du ser på gjelder idagens situasjon. Og den tar ikke hensyn til fravær som "unfit for flight", men kun egenmelding/sykemeldingsbasert fravær.
 
Jeg snakker om DET ÅRET vi hadde kun to fridager mellom øktene, og det var ifjor. Det var svært lite motstand fra SAS da forningene krevde min. tre dager. Selv SAS så hvorhen det bar. Den statistikken du ser på gjelder idagens situasjon. Og den tar ikke hensyn til fravær som "unfit for flight", men kun egenmelding/sykemeldingsbasert fravær.

Jo, men du begynner innlegget med å svare på om det er høyre fravær for langrute piloter en kortrute piloter. Du skriver "ja, mer på langrutene en på kortrutene"
Det er feil, og det har aldri vært riktig om du ser på tallene.
I alle fall ikke de til enhver tid gjeldende tall, som kommer fra HMS.
 
Back
Top