SAS inflight entertainment. Kamera framover og nedover.

Fløy tildels mye mellom MJF og DUB i vinter. Da som oftest via OSL og CPH.
Det jeg merket meg da var at SAS DK meget ofte fløy CPH OSL med moderne fly utstyrt med kamera i front og under. Dette ble vist under take off og landing + kart som viste høyde, hastighet og temperatur!
I tillegg ble sikkerhetsdemonstrasjonen kjørt over videoskjermene! Mye mer behagelig enn den gode gamle demonstrasjonen i midtgangen!

Noen som vet om dette vil bli etterinstallert på flere fly, eller om dette kun er noe som bestilles fra fabrikk når nye fly bestilles?

Kommer vel på alle Airbus maskiner hos SAS... Ellers topp musikk på videoen...

Stilig, skal prøve å gjøre det samme fra ARN neste Fredag. Men den A340'n brukte sinnsykt med bane.. når hovedhjula løfter ved "numbers" i andre enden så skal du vel værra glad du kom opp i det hele tatt :lol:

Leste i SASBraathens magasinet at IFE systemet oppgraderes til "on demand" på Business og Økonomi pluss. Vil det ikke bli oppgradert på vanlig økonomi?
AF oppgraderer i alle klasser slik at det blir like bra som KLM sitt system!

Så bare de 3 første minutene. Det er musiken som er så irriterende. bedre med fly lydene en musikken.:old

Originally posted by C172

Så bare de 3 første minutene. Det er musiken som er så irriterende. bedre med fly lydene en musikken.:old

Faktisk så satt jeg på første rad etter Eco+, og den babyen på andre siden av midtgangen skrek flere timer i strekk. Hadde det ikke vært tullete musikk, så hadde du bare hørt "WOÆ WOÆ WOÆ". :D
Landingen på værnes kunne vært uten musikk, men jeg liker ikke å høre på alt plapret fra høyttaleren, jeg liker musikk. :cool:

Back