• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS IC 2008..

hehe, ikke vær redd for det du!

og blir DY først ute, så får vi heller stikke ut å ta en gravøl for SAS og fremtidig IC fra Osl;-)
 
Det dere har lovet har nå blitt notert. :p Får satse på at SAS åpner i løpet av 2008 da. Nakensykling til OSL kan jo bli en bildeserie utenom det vanlige på bildeforumet... :lol:
 
Det dere har lovet har nå blitt notert. :p Får satse på at SAS åpner i løpet av 2008 da. Nakensykling til OSL kan jo bli en bildeserie utenom det vanlige på bildeforumet... :lol:

Da må alle forum medlemmer stille seg opp langs E6 og klappe:p
 
Måtte det bare ikke skje før 2009:)

Jo da, sagt er sagt. Kommer det fra SAS eller DY iløpet av året så skal de bli blank messing oppover Akershus til Osl. Garantert!
 
Da kan jeg bekrefte at markedsavdelingen på OSL diskuterer med både SAS og andre om IC fra OSL.

En av de aktuelle destinasjonene er Beijing, men ikke med SAS.......

For å sette ting i perspektiv så hadde det kanskje vært vel så interessant å vite om det har vært perioder der markedsavdelingen IKKE har hatt noen form for dialog med noen om IC fra OSL siden flyttingen fra FBU.
 
Den avtalen kan jeg ikke si nei til kompis, men på den samme dag skal jeg jaggu sykle naken fra Oslo til Gardermoen om det skjer. TRO MEG!

Jeg tar deg på ordet og stiller opp med ansvar for PR kampanjen og supplerer med lett service underveis. Te eller kaffe?:D
 
Den BOM-ruten får feed også fra NW sine SEA, DTW, JFK og MEM ruter, og lever ikke på MSP alene.


Ellers kan jeg konstatere om at debatten om SAS IC er som mensen.....den kommer ca 1gang om måneden
Kunne ikke annet enn flire når jeg leste kommentaren din E....
Så sant , så sant.
Forøvrig så er vel markedet for SAS mot Asia ikke uvesentlig fra Vestlandet. Det er vel heller dette high yield markedet de bør følge med på og gjøre noe med.
KLM sin trafikk fra BGO,SVG over AMS til østen bør bekymre SAS mer enn trafikk fra OSL.
 
For å sette ting i perspektiv så hadde det kanskje vært vel så interessant å vite om det har vært perioder der markedsavdelingen IKKE har hatt noen form for dialog med noen om IC fra OSL siden flyttingen fra FBU.

Ja, faktisk har det vært lange perioder uten kontakt med SAS i det hele tatt om IC, spesielt i perioden etter at New York ruten ble lagt ned.

Forøvrig er mitt perspektiv basert på fakta, og ikke synsing. Og det er nok vel så interessant hva andre selskaper enn SAS kan finne på.
 
Det blir matstasjon ved Olavsgård, der jeg vil spise min gammle svette seilercap, kan by på smaksprøver til flere tvilere.
 
A330-200 For Sale or Lease

2009 Airbus A330-200 View Details
Configuration: Pax, Engine: Trent 772B, MSN: 966
Comments: New build from Airbus. Config 42J / 288Y Wet/Damp lease only.
Listed by XL Airways View Seller Information
Contact Seller
 
A330-200 For Sale or Lease

2009 Airbus A330-200 View Details
Configuration: Pax, Engine: Trent 772B, MSN: 966
Comments: New build from Airbus. Config 42J / 288Y Wet/Damp lease only.
Listed by XL Airways View Seller Information
Contact Seller

Wet lease er vel kanskje ikke aktuelt for SAS?
 
Last edited:
Back
Top