SQ321
ScanFlyer Gold
Den avtalen kan jeg ikke si nei til, men på den samme dag skal jeg jaggu sykle naken fra Oslo til Gardermoen om det skjer. TRO MEG!
Bare husk på å kle på deg før vi stikker på by'n...
Den avtalen kan jeg ikke si nei til, men på den samme dag skal jeg jaggu sykle naken fra Oslo til Gardermoen om det skjer. TRO MEG!
Ditto that![]()
Det dere har lovet har nå blitt notert.Får satse på at SAS åpner i løpet av 2008 da. Nakensykling til OSL kan jo bli en bildeserie utenom det vanlige på bildeforumet... :lol:
Ditto that![]()
Måtte det bare ikke skje før 2009
Jo da, sagt er sagt. Kommer det fra SAS eller DY iløpet av året så skal de bli blank messing oppover Akershus til Osl. Garantert!
Da kan jeg bekrefte at markedsavdelingen på OSL diskuterer med både SAS og andre om IC fra OSL.
En av de aktuelle destinasjonene er Beijing, men ikke med SAS.......
Den avtalen kan jeg ikke si nei til kompis, men på den samme dag skal jeg jaggu sykle naken fra Oslo til Gardermoen om det skjer. TRO MEG!
Kunne ikke annet enn flire når jeg leste kommentaren din E....Den BOM-ruten får feed også fra NW sine SEA, DTW, JFK og MEM ruter, og lever ikke på MSP alene.
Ellers kan jeg konstatere om at debatten om SAS IC er som mensen.....den kommer ca 1gang om måneden
For å sette ting i perspektiv så hadde det kanskje vært vel så interessant å vite om det har vært perioder der markedsavdelingen IKKE har hatt noen form for dialog med noen om IC fra OSL siden flyttingen fra FBU.
Jeg tar deg på ordet og stiller opp med ansvar for PR kampanjen og supplerer med lett service underveis. Te eller kaffe?![]()
Er vel air China med 762 det da?Da kan jeg bekrefte at markedsavdelingen på OSL diskuterer med både SAS og andre om IC fra OSL.
En av de aktuelle destinasjonene er Beijing, men ikke med SAS.......
Gjør som proffsyklistene: Husk å barbere deg. Og bruk masse vaselin... :lol:
A330-200 For Sale or Lease
2009 Airbus A330-200 View Details
Configuration: Pax, Engine: Trent 772B, MSN: 966
Comments: New build from Airbus. Config 42J / 288Y Wet/Damp lease only.
Listed by XL Airways View Seller Information
Contact Seller
Wet lease er vel kanskje ikke aktuelt for SAS?
A330-200 For Sale or Lease
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.