SAS IC 2008..

hehe, ikke vær redd for det du!

og blir DY først ute, så får vi heller stikke ut å ta en gravøl for SAS og fremtidig IC fra Osl;-)

Det dere har lovet har nå blitt notert. :p Får satse på at SAS åpner i løpet av 2008 da. Nakensykling til OSL kan jo bli en bildeserie utenom det vanlige på bildeforumet... :lol:

Det dere har lovet har nå blitt notert. :p Får satse på at SAS åpner i løpet av 2008 da. Nakensykling til OSL kan jo bli en bildeserie utenom det vanlige på bildeforumet... :lol:

Da må alle forum medlemmer stille seg opp langs E6 og klappe:p

Måtte det bare ikke skje før 2009:)

Jo da, sagt er sagt. Kommer det fra SAS eller DY iløpet av året så skal de bli blank messing oppover Akershus til Osl. Garantert!

Måtte det bare ikke skje før 2009:)

Jo da, sagt er sagt. Kommer det fra SAS eller DY iløpet av året så skal de bli blank messing oppover Akershus til Osl. Garantert!

Gjør som proffsyklistene: Husk å barbere deg. Og bruk masse vaselin... :lol:

Da kan jeg bekrefte at markedsavdelingen på OSL diskuterer med både SAS og andre om IC fra OSL.

En av de aktuelle destinasjonene er Beijing, men ikke med SAS.......

For å sette ting i perspektiv så hadde det kanskje vært vel så interessant å vite om det har vært perioder der markedsavdelingen IKKE har hatt noen form for dialog med noen om IC fra OSL siden flyttingen fra FBU.

Den avtalen kan jeg ikke si nei til kompis, men på den samme dag skal jeg jaggu sykle naken fra Oslo til Gardermoen om det skjer. TRO MEG!

Jeg tar deg på ordet og stiller opp med ansvar for PR kampanjen og supplerer med lett service underveis. Te eller kaffe?:D

Den BOM-ruten får feed også fra NW sine SEA, DTW, JFK og MEM ruter, og lever ikke på MSP alene.

Ellers kan jeg konstatere om at debatten om SAS IC er som mensen.....den kommer ca 1gang om måneden
Kunne ikke annet enn flire når jeg leste kommentaren din E....
Så sant , så sant.
Forøvrig så er vel markedet for SAS mot Asia ikke uvesentlig fra Vestlandet. Det er vel heller dette high yield markedet de bør følge med på og gjøre noe med.
KLM sin trafikk fra BGO,SVG over AMS til østen bør bekymre SAS mer enn trafikk fra OSL.

For å sette ting i perspektiv så hadde det kanskje vært vel så interessant å vite om det har vært perioder der markedsavdelingen IKKE har hatt noen form for dialog med noen om IC fra OSL siden flyttingen fra FBU.

Ja, faktisk har det vært lange perioder uten kontakt med SAS i det hele tatt om IC, spesielt i perioden etter at New York ruten ble lagt ned.

Forøvrig er mitt perspektiv basert på fakta, og ikke synsing. Og det er nok vel så interessant hva andre selskaper enn SAS kan finne på.

Det blir matstasjon ved Olavsgård, der jeg vil spise min gammle svette seilercap, kan by på smaksprøver til flere tvilere.

A330-200 For Sale or Lease

2009 Airbus A330-200 View Details
Configuration: Pax, Engine: Trent 772B, MSN: 966
Comments: New build from Airbus. Config 42J / 288Y Wet/Damp lease only.
Listed by XL Airways View Seller Information
Contact Seller

A330-200 For Sale or Lease

2009 Airbus A330-200 View Details
Configuration: Pax, Engine: Trent 772B, MSN: 966
Comments: New build from Airbus. Config 42J / 288Y Wet/Damp lease only.
Listed by XL Airways View Seller Information
Contact Seller

Wet lease er vel kanskje ikke aktuelt for SAS?

Last edited:
Back