SAS har begynt å teste ut nytt service-konsept for Business Class på short haul. Det ble denne uken testet ut varm-mat mellom CPH-LHR. Jeg noterer meg at SAS vegrer seg for å teste med glass-glass på C-class. Antar det har å gjøre med vekt.
Håper de legger seg tett opp til Swiss sin Business Class på Europa flighter. Jeg har alltid vært fornøyd når jeg har fløyet med dem.
https://insideflyer.dk/ser-sas-europaeiske-business-class-maaltiderne-saadan-ud/
Hmm.. Prøver å booke til NCE i september nå, og da er det 3+3 seter i pluss. Så det vil si at det ikke er i gang da?
Intet offisielt, men foreløpig sier ryktene innføring i oktober.
Har en billig Plus booking (P-klasse) i oktober OSL-LHR hvor Plus begynner på rad 5...
Så får vi se hva som skjer med Plus-klassen da. Gjeninnføres 3 klasser på Europa er vi tilbake til 2013 :spin
Oktober er et godt bud. Efter et hurtigt kig på diverse destinationer, så kan jeg se, at SAS Plus priserne er væsentligt højere (mellem 500 og 1000 dkk) efter 1. oktober, selvom priserne på Go er de samme
Så man planlegger å skremme bort en del passasjerer allerede før de starter med det nye konseptet. I stedet for å lokke noen til seg med litt snille priser i starten og la passasjerene seg imponere (det er ikke sikkert) og få lyst til å komme tilbake, da med høyere priser. Eller er det slik at de aller fleste businesspassasjerer reiser business uansett?
Ja, de finner nok helt sikkert noen "forbedringer" på den fronten :lol:Mulig det også gir litt mer poeng og fleksibilitet osv.
Skal visstnok være en slags "soft launch" eller presentasjon for presse og slikt 11 april. Selv om det vel ikke implementeres før til høsten
servicen (ombord og på bakken?) samt en ny hjemmeside denne våren.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.