• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK SAS - generelt om booking, priser m.v.

Planlegger en tur til Seoul i juli. Siden jeg bor i Vestfold er det fristende å fly SK fra Torp til Kastrup, og videre til Incheon derfra.

Det jeg finner merkelig er at jeg hos SAS sine nettsider får null treff når jeg søker reiser fra TRF til ICN.

Søker jeg derimot på andre søkemotorer og hos byråer finner jeg denne ruten. Men ikke hos SAS, der jeg helst vil bestille.

Har også prøvd å ringe SAS kundeservice, men han jeg snakket med kunne heller ikke finne en måte å gjøre den bestillingen på, og var heller ikke spesielt interessert i å finne ut av det.

Hva kan grunnen være til at det ikke er mulig å søke opp eller bestille denne ruten? Er det en glitch, eller er det andre grunner?

Velkommen til forumet ;)

Som LN-MOW nevner, når du velger Oslo - Alle flyplasser så dukker det opp med TRF alternativer ;)

1771880268529.webp

1771880175436.webp

Back