Om jeg ikke sier noe innen 10 dager regner jo SAS degt som at jeg godtar flytting til 7:15.... av flight som SAS og United fortsatt sier skal gå 8:00.Codeshareinfo er ikke alltid korrekt. Men bare slapp av - regn med minst et par ruteendringer til før de gir seg.
Ser den, men da burde jeg fått et nytt flightnummer.Tipper kjerra ble downsized og paxen spredd på de to 757’ene. Neppe noe problem å få flyttet til 8-maskinen.
Jeg har ikke en fleksibel billett og da kan det bli et problem om jeg stilletiende godtar endring til 7:15.Ca 1 mnd før avgang ringte jeg United,og det var ikke noe problem og "velge" en ny flyavgang.
Er det SAS-billett så er det kun SAS som kan ende den. Om du ikke vil ha 07:15 så må du få SAS til å endre det. (Endringen er forøvrig så liten at jeg tror ikke du har krav på å få endret det til en annen flight.)Kundetelefonen til SAS var ikke til særlig hjelp. Jeg må muligens kontakte United selv, men det spørs om de ikke bare vil henvise meg tilbake til SAS hvor jeg har kjøpt billetten.
Har fått SAS til å endre fra UA1640 07:15 til UA1640 08:00, men United viser fortsatt UA247 07:15.Er det SAS-billett så er det kun SAS som kan ende den. Om du ikke vil ha 07:15 så må du få SAS til å endre det. (Endringen er forøvrig så liten at jeg tror ikke du har krav på å få endret det til en annen flight.)
Ja, da SK6867 dukket opp hos SAS idag fikk jeg byttet over til den. Nå ser alt ut til å stemme, men tripit påstod at SK6867 gikk 06:00 da jeg la den inn mens de sier at UA1640 flyr 08:00.Iflg Amadeus har SK6867/UA1640 STD 0800 .. dette matcher united.com. Så alt skulle være på stell nå ihvertfall.
Driver å planlegger en ny Dubai tur, men SAS.no vil ikke vedkjenne seg at der finnes noe som heter Dubai eller DXB. Jeg vet at SAS ikke flyr dit lenger, men de er da fortsatt en del av Star Alliance. Nå når man kan søke på poengturer med Alliansen, så hadde det vært okey å fått med DXB som både Lufthansa og Turkish har flighter til.
Noen som har noen tips?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.