flyKSU
ScanFlyer Gold
Har en sterk mistankte om at dette temaet har vært oppe før, men alikavel:
SAS International flyr til 4 langrutedestinasjoner fra ARN
SAS International flyr til 10 langrutedestinasjoner fra CPH
SAS Intarnational flyr til 0 langrutedestinasjoner fra OSL
Og mitt spørsmål er da; Hvorfor? Hvis SAS klarer å drive 10 forskjellige langruter fra CPH, så må det da være mulig med i alle fall 1 fra OSL. Og det faktum at SAS nå skal starte en rute som tg allerede flyr, er ganske uforståelig. Det er vel ikke så stor etterspørsel på ruten fra Stockholm til østen, at de klarer å fylle opp en 747 daglig, pluss en 340 fire ganger i uken?
SAS International flyr til 4 langrutedestinasjoner fra ARN
SAS International flyr til 10 langrutedestinasjoner fra CPH
SAS Intarnational flyr til 0 langrutedestinasjoner fra OSL
Og mitt spørsmål er da; Hvorfor? Hvis SAS klarer å drive 10 forskjellige langruter fra CPH, så må det da være mulig med i alle fall 1 fra OSL. Og det faktum at SAS nå skal starte en rute som tg allerede flyr, er ganske uforståelig. Det er vel ikke så stor etterspørsel på ruten fra Stockholm til østen, at de klarer å fylle opp en 747 daglig, pluss en 340 fire ganger i uken?