Som det også står i artikkelen. Men kanskje noen av rutene ut ifra OSL blir med B737
Jeg må innrømme at jeg ikke helt liker tanken på at Fokker 50 skal byttes ut.
Hva ellers skal gå til KSU?
Alt ifra WFs -100/-300 eller CNO sine B737, vet ikke hvordan forholdene er på KSU men en B737 klarer vel å lande der?
Det er flere her som har spådd at Fokker 50 vil gå ut i løpet av de nærmeste årene og at Widerøe vil ta over operasjonene. Hans Gezelius i SAS går jo langt i å antyde noe sånt i artikkelen også. Det er klart at 737 kan ta over noe trafikk, men SAS trenger en mindre maskin dersom antall frekvenser skal opprettholdes. Spørsmålet er jo hvordan Widerøe skal klare å skaffe seg nok materiell til å trafikkere alle disse rutene, det er vel lite med Dash 8-100 og -300 på markedet? I så fall må det skaffes flere Q400. Er CRJ helt utelukket?
SAS får vel forhåpentligvis noen CRJ900 etterhvert. Kanskje det blir en mulighet? Noen som vet åssen det ligger ann med de forresten? Er de i bestilling?
SAS får vel forhåpentligvis noen CRJ900 etterhvert. Kanskje det blir en mulighet?
Du er ikke den eneste som går å venter EBPositivt at det skjer noe... Men når kommer DY til Kristiansund?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.