Jeg er ikke så bekymret for Plus kunder i innenriks lounge om morran, hvem er det som gidder å kommer ekstra tidlig for en kaffe og ett kjipt rundtstykke? Ved avreise OSL handler det om å minimere tiden på flyplassen, så fast track gjør at man i enda større grad får til dette. Lounge er bra ved forsinkelser og Connections på OSL.
Herre så fornøyelige det er med fast track på OSL. Tatt maks 5min på mine 15 siste turer, spredt over forskjellige tidspunkter.
Det var ikke like fornøyelig med fasttrack her om dagen. Jeg kom dit kl 7.30 på en mandag og stod minst 10 min i kø. Men sånn er det når Norwegian slipper sine til for en billig penge.
Har ikke tatt fasttrack innenlands enda.. er det samme køa?
Det største problemet med fast-track er ikke at det er så mange meter kø, men veldig mange som er i køen bruker utrolig lang tid. De har ikke pc, ipad, vesker, klokker osv klare til å legge på båndet når de kommer frem, tror de kan sende gjennom vanlig toalettveske osv.
Jeg har inntrykk av at det er flere "kløner" i fast-track enn det er i den vanlige køen. Dessverre.
Uansett går det heldigvis aldri mer enn 5 min før jeg er på den andre siden.
Ikke bare det, men det går også treigt fordi det er mange som stiller opp i køen som ikke har fast track access. Tilsynelatende en del som ikke reiser så mye, ser at det er færre i denne køen enn ellers, og de som har skjekket inn slik at de passerer fast track for å komme gjennom security.
Det største problemet med fast-track er ikke at det er så mange meter kø, men veldig mange som er i køen bruker utrolig lang tid. De har ikke pc, ipad, vesker, klokker osv klare til å legge på båndet når de kommer frem, tror de kan sende gjennom vanlig toalettveske osv.
Jeg har inntrykk av at det er flere "kløner" i fast-track enn det er i den vanlige køen. Dessverre.
Ja, tipper halvparten som prøver blir avvist. De kunne merket den litt bedre.
Ubetjent Lounge i Norge, da tipper jeg ganske mye på at det ikke blir alkohol her, ellers blir den vel fort betjent av visse herrer/damer som da må overskride sitt budsjett for å kjøpe seg batteridrevet Maie![]()
Hmmm... Er dette fra OSL?
Øl og vin etter planen
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.