SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL

Re: Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL

Work in progress og reklame.
u6a2e2e9.jpg

a4a9ysyz.jpg

Blir interessant å se hvor full denne loungen blir på fredag ettermiddag..
Og for den saks skyld, hvor mye unger det blir om sommeren og rundt jul når alle EBS får tilgang..

Dette er jo et fantastisk produkt av SAS, men det kan raskt bli oppfattet som dårlig hvis det blir for mange slik at det er umulig å få plass - eller at halve hviletiden går vekk i kø. Tror det kunne vært en tanke å begrense tilgangen i begynnelsen slik at en hadde en føler ute på hvor mange som ville benytte den. Eller avsperre eget område til Diamant kunder slik at de beste kundene var sikret en god opplevelse.

Fredag etter lunch er jo et mareritt allerede i dag :)

Tror ikke du skal bekymre deg. De fleste reiser til BGO, TRD eller SVG, og der går det så ofte fly, at de som reiser Plus er mer opptatt av å rekke et tidligere fly. Om de har 300 plasser, så tror jeg nok det er helt OK, med unntak av de dagene været skaper kaos. Da kommer det til å bli trangt!

Noen som vet hvordan det fungerer i Sverige mtp kapasitet?
Har de like mye irikspendling som vi har?

Innenriks til storbyene handler om fast track og kortest mulig tid på OSL, gjerne hoppe på tidligere avgang. De som connecter til provinsene med lengre ventetid får bedre bruk for denne. Sist jeg kom fra SVG til KSU via OSL ble det forsinkelse så jeg misset 17.35 avgang og neste 21.45… da hadde det vært OK med lounge.

Tror ikke du skal bekymre deg. De fleste reiser til BGO, TRD eller SVG, og der går det så ofte fly, at de som reiser Plus er mer opptatt av å rekke et tidligere fly. Om de har 300 plasser, så tror jeg nok det er helt OK, med unntak av de dagene været skaper kaos. Da kommer det til å bli trangt!

Trur du har rett med "pluss" reisende, men SAS åpner opp for alle andre med kort også Sølv + gull - diamant, feriereisende med familie og unger +++ Mener fortsatt at dette bør studeres nøye.

I ferien så er det virkelig ikke noe problem, det er vanvittig lite forretningsreisende her på berget i juli og det vet de jo godt.

Nå skal vi vel ikke være for sikre på at oss EBS'ere får tilgang. Innenriksloungen i ARN er vel også kun for EBG?

Det spørs om den defineres som gull lounge ja.. Der kommer ikke EBS inn selv på sommeren.

I og med at alle med Plus-billetter får tilgang blir den vel å anse som en businesslounge, ikke en gullounge?

Dagens underholdning var dama som fra å stå i den vanlige køen gikk under 2 sperrebånd og havna i fast-track like foran der man legger sakene på båndet. Hun så seg rundt, og heldig for henne så fulgte ikke tyttebærpolitiet med.

Mener jeg leste åpning av OSL loungen 3 eller 6 juni på en reklame, noen som har sett det samme?

Supert, da blir det lounge på vei hjem den 03. Takker for svar

Er det riktig forstått at innenriksloungen til SK på OSL bare er tilgjengelig for EBG/EBD og plussbilletter, og IKKE *A Gold?

Back