SAS EuroBonus MasterCard

Er dette noe nytt, noe andre har fått og ?

«Viktig! I henhold til Hvitvaskingsloven, må vi regelmessig oppdatere informasjonen vi har om deg. Vennligst logg inn i vår app eller på Mitt kort på saseurobonusmastercard.no og oppdater dine opplysninger, så unngår du at de tjenester du har hos oss stenges.
Mvh SAS EuroBonus Mastercard»

Kommer med ujevne mellomrom fra både banker og kortselskap, for det meste blir man bare møtt av spørsmålet om adressen stemmer enda.

Men av og til, så kommer det hoppende spørsmål om utenlandstransaksjoner osv.

Tenkte jeg skulle bestille meg et SAS Mastercard premium, men boksen som sier "logg inn på SAS EuroBonus for å søke" nekter å godta min SAS-innlogging, enda jeg kom direkte hit fra en allerede innlogget sesjon på SAS EuroBonus og bruker samme login. Når jeg gir eksakt samme login pånytt sier den bare at det er feil login. Går jeg tilbake til SAS Eurobonus-sidene så virker samme login..

Noen som har noe formening om hva det kan være? Er ikke akkurat flust med kundeservice-kontaktinformasjon for vordende kunder her..

Jeg søkte herfra:

https://saseurobonusmastercard.no/

Da brukte jeg også Bank ID, som er litt mer å stole på, på alle måter, enn SAS sine egne sider

Jeg slettet innlegget fordi jeg fant ut av det raskere enn jeg trodde noen skulle svare :) Men hvis andre lurer: SAS MasterCard søknadssiden godtar kun EuroBonus brukernavn-innlogging. Har aldri brukt noe annet enn e-post-addressee til innlogging på SAS sine sider så måtte finne brukernavnet mitt i mobil-appen til SAS.

Hei, visst eg betaler en charter reise for noen andre med mitt kort, vil de da være dekket av reiseforsikringen på kortet ? Eller gjelder det bare reiser som eg er med på ?

Hei, visst eg betaler en charter reise for noen andre med mitt kort, vil de da være dekket av reiseforsikringen på kortet ? Eller gjelder det bare reiser som eg er med på ?

Se betingelsene:
Forsikringen gjelder*:
•kortinnehaver samt ektefelle/samboer og ugifte barn under 23 år som bor sammen med kortinnehaver eller under skolegang, bor borte fra hjemmet og blir forsørget av kortinnehaver,
•alternativt til familie gjelder forsikringen for inntil 3 øvrige medreisende. Består denne gruppen av flere enn 3 medreisende, gjelder forsikringen for de 3 yngste,
•for reiser og opphold i hele verden, når du reiser med offentlig tilgjengelig samferdselsmiddel. Forsikringen gjelder reiser av inntil 90 dagers varighet.

Der altså bare ektefelle/samboer og ugifte barn under 23 som

Mail fra SAS nå nylig:
I hele sommer får du 30 Ekstrapoeng pr. 100 kr (normalt 20), når du betaler med kortet i lokal valuta på utenlandsreiser. Da får du flere Ekstrapoeng og i de aller fleste tilfeller også best kurs.

Gjelder i perioden 15. juni til 15. august 2019. Husk å registrere deg senest 22. mai 2019

Har du lenken? Mailen er ikke mottatt her.

Mange som ikke mottar mailer fra SAS inkl. meg en lang periode før jeg byttet til en annen e-postadresse. Skriv en melding om de kan registrere deg for flere poeng i utlandet inne på SAS MC min side, det har fungert for meg tidligere når de har hatt doble poeng i helger.

Flere med SEB Mastercard som opplever at det går vinter og vår før poengene registreres?

Hele november, som for min del har vært full av jobbreiser, har gått upåaktet hen ift poengopptjening.

Poengene er synlig i appen rimelig fort og dukker opp på EB kontoen i løpet av de første par dagene av en ny måned for min del.

Uansett en god deal for 12.000 grunnpoeng og sånn travel-ett-eller-annet. Fly Premium?

Det er vel kanskje beste kort dealen vi har i Norge. Bedre enn AmEx egentlig. Det begynner å bli lenge siden jeg fikk brukt en CT. Men Fly Premium (nemlig!!!) bruker jeg rett som det er for å booke PLUS for poeng og Biz på long haul.

Uansett en god deal for 12.000 grunnpoeng og sånn travel-ett-eller-annet. Fly Premium?

Det er vel kanskje beste kort dealen vi har i Norge. Bedre enn AmEx egentlig. Det begynner å bli lenge siden jeg fikk brukt en CT. Men Fly Premium (nemlig!!!) bruker jeg rett som det er for å booke PLUS for poeng og Biz på long haul.
Enig. Veldig god deal. Samme bruk.

Ellers hadde jeg helt glemt disse Eurobonus-partner greiene, før det plutselig dukket opp 173 poeng for to kanelsnurrer og to vafler jeg kjøpte på Valdres Mathus for 1,5 uke siden og betalte med kortet. Husker jeg rett ble det da 1 poeng per krone brukt

Mangler ca 9500 poeng til holde på EBG status, ser at SAS Mastercard Premium gir 10000 poeng ved anskaffe dette, gir de poengene status eller? På forhånd takk for svar.

Back