SAS EuroBonus MasterCard

Noen som har klart å booke sas plus til go pris med bonuspoeng gjennom Mastercard premium? Eller må disse bestilles på nett?

Usikker på hva du spør om, men jeg har booket flere SAS Plus til Go priser innenlands og Europa, alt på sas.no. Jeg har også Biz til NYC til Go priser.

Usikker på hva du spør om, men jeg har booket flere SAS Plus til Go priser innenlands og Europa, alt på sas.no. Jeg har også Biz til NYC til Go priser.

Jeg hsr også gjort på nett, men lurer på om de kan bookes på telefon slik amex companionticket kan.

Noen som har erfaring med poeng i overgangsperioden mellom vanlig og Premium?
Søkte og fikk innvilget Premium 2. Juledag, men jeg ser nå i app at kjøp utført i romjulen fremdeles står oppført med kun 10 poeng per 100kr og ikke 15. Noen som vett om de justerer dette selv, eller bør jeg ta kontakt med kundeservice?

Noen som har erfaring med poeng i overgangsperioden mellom vanlig og Premium?
Søkte og fikk innvilget Premium 2. Juledag, men jeg ser nå i app at kjøp utført i romjulen fremdeles står oppført med kun 10 poeng per 100kr og ikke 15. Noen som vett om de justerer dette selv, eller bør jeg ta kontakt med kundeservice?
Du kan vente til du mottar det nye kortet.

Til min store overraskelse kan jeg booke premium poengbilletter (altså Plus-reiser til Go-pris) for andre enn meg selv, også når jeg ikke deltar på reisen. Fiffig.

SAS EB MC - familie

Kan jeg bestille et SAS EB MC til mamma eller pappa og knytte min Eurobonuskonto til kortet slik at de tjener inn poeng til min konto? Siden jeg bor i utlandet har jeg ikke mulighet til å ha kredittkort som "sokner" til EB.

Re: SAS EB MC - familie

Nei, ikke uten at du selv har et. Har du det kan de ha kort i sine nabn mens forbruk kommer på din regning. De kan imidlertid ha Shell mastercard som samler Trumf mot en Trumfkonto dere har felles. Så overfører du automatisk til din eb-konto når du har 200kr kr i Trumf. Det tilsvarer 15 eb poeng pr 100kr forbruk.

Hva er prinsippielt problemet med at mamma eller pappa bestiller seg EB MC og bruker mitt eurobonusnummer? Sjekkes navnet på kredittkortet opp mot navnet registrert på eurobonusnummeret?

Enkleste løsningen her er vel at de i stedet får seg Trumf Visa (kredittkort) og så overfører poeng til deg

Enkleste løsningen her er vel at de i stedet får seg Trumf Visa (kredittkort) og så overfører poeng til deg

Det har de allerede, men jeg tenkte på å få disse innmeldingsbonusene (5000p), kom mail i går.

Siden Bank Norwegian begrenser opptjeningen av 1%, på sitt kredittkort, opp til 100 K og det deretter er 0,5%, så er ikke veien veldig lang til SAS Mastercard Premium, selv om det koster bra med penger å ha det.

Det avgjørende spørsmålet er: Kan jeg benytte samme bookingfordelen, altså plus/biz til Eco class poeng, på familiemedlemmer? Altså om jeg og den bedre 2/3 skal på tur, så kan vi få plus/biz billetter til Eco pris begge to?!

Det avgjørende spørsmålet er: Kan jeg benytte samme bookingfordelen, altså plus/biz til Eco class poeng, på familiemedlemmer? Altså om jeg og den bedre 2/3 skal på tur, så kan vi få plus/biz billetter til Eco pris begge to?!

Booket et par bonusbilletter i Plus for kjerringa og meg selv for et par dager siden. Begge to med rabatt, dvs. «Go-pris».

Fikk nettopp en mail fra SAS, som sikkert alle har fått:
"Fra 15. til 17. mars 2019 får du tre dager med doble poeng på alle kjøp foretatt med ditt SAS EuroBonus Mastercard – og alle evt. tilknyttede PointEarner.1 Du får opptil 40 Ekstrapoeng per hundrelapp du handler for, mot normalt opptil 20.2"

Følger med en link for å aktivere dette på kortet.

Noen som har fått EB-poeng fra SAS Mastercard Premium i mars? Jeg fikk både 1.000 statuspoeng og EB-poeng for kjøp i februar inn på konto 01.02, men nå i mars så har jeg ikke fått noe.

Ei eller her. Sjekket bakover i tid og det seineste jeg har fått poengene har vært 4. i måneden. Dukker vel opp :)

Er dette noe nytt, noe andre har fått og ?

«Viktig! I henhold til Hvitvaskingsloven, må vi regelmessig oppdatere informasjonen vi har om deg. Vennligst logg inn i vår app eller på Mitt kort på saseurobonusmastercard.no og oppdater dine opplysninger, så unngår du at de tjenester du har hos oss stenges.
Mvh SAS EuroBonus Mastercard»

Er dette noe nytt, noe andre har fått og ?

«Viktig! I henhold til Hvitvaskingsloven, må vi regelmessig oppdatere informasjonen vi har om deg. Vennligst logg inn i vår app eller på Mitt kort på saseurobonusmastercard.no og oppdater dine opplysninger, så unngår du at de tjenester du har hos oss stenges.
Mvh SAS EuroBonus Mastercard»

Ja, har fått den beskjeden

Back