SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Siste jeg hørte var at prisen var gått opp til 6.5 tusen (wall of worry).

Har to stående tilbud om 2k noen måneder frem i tid, men slår gjerne til om noen kan fikse det for samme pris omgående.

Hei. Ønsker å overta et sas ebg companion kort. PM meg for tilbud. Brg Msoeren

Hei,

Jeg har EB Gull kort til Salg. Kan gives fra nu til Jan'2019.

Send bud på PM.

Vet om en som har et gullkort til overs. PM så formidler jeg.

Hei :) Er det en snill sjel som (bare i år) kunne ha vært så snill å selge sitt ekstra EBG til en veldig rimelig penge, til ei som har litt stram økonomi i år? PM meg hvis du er den snille sjelen :) :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Om noen ønsker å ikke gi det bort fullt så billig har jeg et tilsvarende kort igjen hos British Airways/One World å bytte med.

Kjøper gjerne et EBG-kort. Bonusfeberen har skutt i været de siste månedene og trenger noe å kickstarte den med :)

Jeg vil gjerne kjøpe EBG til verdens beste kjæreste som gave - til rimelig pris. :)

Masse newcomers her som er gira på kort, er dette SAS-politiet eller faktiske kjøpere?

Stemmer som Johanna sier at tråder andre steder er tatt ned. Når sant skal sies så har hvertfall jeg, og jeg tror flere nykommere også har hengt rundt på flere forumer en stund, men bare drøyd det med å lage bruker.

Jeg er fortsatt ute etter kort forresten, 2 handler hittil har falt sammen ettersom selger ikke har fått med seg de nye reglene om at du ikke kan gi bort kort før grace perioden er over og derfor ikke har hatt kort tilgjengelig allikavel.

Vet om en som har et gullkort til overs. PM så formidler jeg.

Sludder og pølsevev. Det visste jeg ikke om. Beklager, nye 3-måneders-delayen er ikke allmenkunnskap ennå. Moderator kan bare slette. Ses etter skolestart...

Status
Not open for further replies.
Back