SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Hvis noen har et gullkort til over kan jeg vurdere å kjøpe hvis prisen ikke er for ille:)

Hei.
Klarer ikke re-kvalifisere i år og det hadde vært hyggelig om noen kan være behjelpelig med EBG kort. Har kvalik periode som går fra Aug- Aug.

Håper noen kan hjelpe.

Send gjerne pm om du har tilgjengelig.

Sk373

Ønsker å kjøpe gullkort. Oppgjør på Vipps omgående. Send PM

Gavereglene til SAS kom som julekvelden på kjerringa (note tvetydigheten her, altså ikke mitt kort).

Gullkort selges/byttes mot noe anstendig. Etterskuddsbetaling.

Ønsker å kjøpe gullkort (EBG). Klar for umiddelbar betaling :) Ta gjerne kontakt på pm

Gavereglene til SAS kom som julekvelden på kjerringa (note tvetydigheten her, altså ikke mitt kort).

Gullkort selges/byttes mot noe anstendig. Etterskuddsbetaling.
Har du fortsatt kort å formidle?

På grunn av flere lengre opphold på sykehus etter en ulykke klarer jeg ikke å opprettholde Eurobonus gull i år. Kortet mitt går ut i august. Jeg trenger således et nytt fra september. Er det noen som kan hjelpe mot en liten motytelse?? Send pm

Hei

Er interessert i EBG, ta kontakt på PM for hurtig handel til hyggelig pris :) Sølv kan også vurderes!:cool:

Det er ikke mulig å sende deg pm prettyfly. Du må gjøre om på innstillingene dine for at det skal kunne gjøres. Send meg en pm for en kjapp handel. Mvh K

Har da et EBG til salgs, pm for info (Er basert i Ålesund, men ofte innom OSL/CPH/ARN om det er av interresse, aksepterer også Vipps).

KORT SOLGT.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back