• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Hvis noen har et gullkort til over kan jeg vurdere å kjøpe hvis prisen ikke er for ille:)

Hei.
Klarer ikke re-kvalifisere i år og det hadde vært hyggelig om noen kan være behjelpelig med EBG kort. Har kvalik periode som går fra Aug- Aug.

Håper noen kan hjelpe.

Send gjerne pm om du har tilgjengelig.

Sk373

Ønsker å kjøpe gullkort. Oppgjør på Vipps omgående. Send PM

Gavereglene til SAS kom som julekvelden på kjerringa (note tvetydigheten her, altså ikke mitt kort).

Gullkort selges/byttes mot noe anstendig. Etterskuddsbetaling.

Ønsker å kjøpe gullkort (EBG). Klar for umiddelbar betaling :) Ta gjerne kontakt på pm

Gavereglene til SAS kom som julekvelden på kjerringa (note tvetydigheten her, altså ikke mitt kort).

Gullkort selges/byttes mot noe anstendig. Etterskuddsbetaling.
Har du fortsatt kort å formidle?

På grunn av flere lengre opphold på sykehus etter en ulykke klarer jeg ikke å opprettholde Eurobonus gull i år. Kortet mitt går ut i august. Jeg trenger således et nytt fra september. Er det noen som kan hjelpe mot en liten motytelse?? Send pm

Hei

Er interessert i EBG, ta kontakt på PM for hurtig handel til hyggelig pris :) Sølv kan også vurderes!:cool:

Det er ikke mulig å sende deg pm prettyfly. Du må gjøre om på innstillingene dine for at det skal kunne gjøres. Send meg en pm for en kjapp handel. Mvh K

Har da et EBG til salgs, pm for info (Er basert i Ålesund, men ofte innom OSL/CPH/ARN om det er av interresse, aksepterer også Vipps).

KORT SOLGT.

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back