SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt

Status
Not open for further replies.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt for 5000kr

Noen som vil gi bort et sølvkort? :-) send meg en PM!

SAS Chat bekreftet nå at det er lov å selge, og at dette ikke er noe SAS legger seg borti.

Dog sier medlemsvilkårene at det personlige kortet og/eller poeng ikke kan selges.

Løp å kjøp!

Jeg betaler 500,- for sølv, hvis noen gullmedlemmer har "til overs". PM mottas med takk.

Hei, noen som har et sølvkort til overs?
Jeg ga vekk mitt til min kone, men hun aksepterte ikke på SAS.no før jeg var blitt sølv selv. Nå gir innbydelsen på SAS.no bare feilmelding...

Går an å vinne et sølvkort på Insideflyer sin julekalender i dag :)

Muligens upassende og "frekt", men jeg prøver allikevel: Er det noen som har et sølv- eller gullkort til overs, som de har lyst til å donere til en ikke spesielt god sak (altså meg), så hadde jeg blitt veldig glad for en PM :)

Kompis har gullkort til overs (EBD), interesserte bes send meg pm m/prisforslag.

Jeg har ikke noe stort behov for dette nå da jeg enten reiser med Norwegian eller en kamerat med *A Gold, men er "prisen" 5000kr som det står i topic?

Upping the ante: "Mistet" EBD statusen, og er i markedet for et Diamond kort. PM meg.

Upping the ante: "Mistet" EBD statusen, og er i markedet for et Diamond kort. PM meg.

Men du har vel EBG som soft landing? Forskjellen mellom EBD og EBG er vel strengt talt ikke så stor...?

Men du har vel EBG som soft landing? Forskjellen mellom EBD og EBG er vel strengt talt ikke så stor...?
Merker mer og mer forskjell ettersom EBD recognition nå begynner å sitte hos SAS, derfor forespørselen.

Har et gullkort til overs hvis noen er veldig interessert.
Send pm

Svært gira på et sølvkort - har noen et til overs? Skal plutselig reise mye fremover, og skulle gjerne hatt muligheten til å ha med 2 kostnadsfrie kolli allerede før jeg kvalifiserer til sølv selv. PM

Er på utkikk etter et gullkort, send gjerne PM om du har eller vet om noe.

Takk

Status
Not open for further replies.
Back