I InaD Newcomer 19 Aug 2018 #461 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Jeg har ny EB periode fra november . setter pris på en privat melding hvis det er noen som har gullkort de ikke har bruk for fra starten av november som kan byttes bort (mot for eksempel gavekort eller noe annet).
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Jeg har ny EB periode fra november . setter pris på en privat melding hvis det er noen som har gullkort de ikke har bruk for fra starten av november som kan byttes bort (mot for eksempel gavekort eller noe annet).
E emilrossing Matrosgutten 20 Aug 2018 #462 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, har idag EBS. Noen som har ett EBG kort å selge? eventuelt pris.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, har idag EBS. Noen som har ett EBG kort å selge? eventuelt pris.
M MisteriX Newcomer 21 Aug 2018 #463 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Trenger et Gullkort! Har samme nick på IF så sjekk hvis du er i tvil! Cash is King og kan levere på div lokasjoner! Bor i Oslo. Send meg gjerne en PM
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Trenger et Gullkort! Har samme nick på IF så sjekk hvis du er i tvil! Cash is King og kan levere på div lokasjoner! Bor i Oslo. Send meg gjerne en PM
E EspenRo Newcomer 22 Aug 2018 #464 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, EBG kortet mitt går ut nå i august, reist for lite med SAS i året som har vært, noen som har ett EBG kort å selge? Raskt oppgjør med Vipps. Last edited: 22 Aug 2018
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, EBG kortet mitt går ut nå i august, reist for lite med SAS i året som har vært, noen som har ett EBG kort å selge? Raskt oppgjør med Vipps.
M mrmelk Newcomer 22 Aug 2018 #465 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, noen som har EBS(Sølv) eller EBG å selge? Send PM Vipps funker
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, noen som har EBS(Sølv) eller EBG å selge? Send PM Vipps funker
M MartinT Newcomer 26 Aug 2018 #466 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Fant ikke noe tråd om dette: ønsker å kjøpe Finnair Plus Gullkort. Betaler godt!! PM (Har ikke vært aktiv her, men heter «Flying_all» på IF forumet).
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Fant ikke noe tråd om dette: ønsker å kjøpe Finnair Plus Gullkort. Betaler godt!! PM (Har ikke vært aktiv her, men heter «Flying_all» på IF forumet).
F Flammenesherre Newcomer 29 Aug 2018 #467 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Interessert i å kjøpe EBG. Samme nick på IF men ikke veldig mye å vise til der heller. Seriøs kjøper, møter gjerne selger.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Interessert i å kjøpe EBG. Samme nick på IF men ikke veldig mye å vise til der heller. Seriøs kjøper, møter gjerne selger.
W WF908 Newcomer 31 Aug 2018 #468 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt ..og da går det rykter om at et gullkort kan formidles. Forslag sendes på PM.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt ..og da går det rykter om at et gullkort kan formidles. Forslag sendes på PM.
O oksholen Newcomer 6 Sep 2018 #469 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Er det noen som har et gullkort til overs?
C CrtochRocket ScanFlyer Blue 18 Sep 2018 #470 SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Kjenner en som har et gullkort tilgjengelig. PM EDIT: ikke tilgjengelig lengre. Last edited: 18 Sep 2018
SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Kjenner en som har et gullkort tilgjengelig. PM EDIT: ikke tilgjengelig lengre.
R rollerskier Newcomer 22 Sep 2018 #471 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei! Har et EBG-kort til salgs. Send PM
C clessic Newcomer 24 Sep 2018 #472 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Jeg har også et EBG-kort til salgs Send PM
F fly4fun ScanFlyer Blue 25 Sep 2018 #475 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Her er det sølv tilgjengelig om noen er interessert i det.
G greps Newcomer 25 Sep 2018 #476 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Har et gullkort til salgs, send PM for info. Jeg er basert i Bergen, men er ofte CPH.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Har et gullkort til salgs, send PM for info. Jeg er basert i Bergen, men er ofte CPH.
E EinsteinU Newcomer 26 Sep 2018 #477 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt EBG tilovers. Send en PM!
E EinsteinU Newcomer 2 Oct 2018 #478 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt EinsteinU said: EBG tilovers. Send en PM! Click to expand... EBG gitt bort.
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt EinsteinU said: EBG tilovers. Send en PM! Click to expand... EBG gitt bort.
T Tosdude Newcomer 2 Oct 2018 #479 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Har periode som går ut November 2018, ønsker derfor EBG fra 1 Desember. Raskt oppgjør, evt møtes på OSL, ARN eller CPH. Er EBS Last edited: 3 Oct 2018
Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Har periode som går ut November 2018, ønsker derfor EBG fra 1 Desember. Raskt oppgjør, evt møtes på OSL, ARN eller CPH. Er EBS
B bonushunter Newcomer 3 Oct 2018 #480 Re: SAS Eurobonus gullkort ønskes kjøpt Hei, kjøper EBG, betaling via VIPPS. Send pm