SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Det er vel derfor man ble bedt om å vente med å oppdatere .... ;)

De gikk vel ut å sa at appen ikke fungerte på ios 8.0

På ipad starter den ikke engang ;)

Nå har SAS kommet med oppdatering av app'en med støtte for ios8 i App Store.

Da er det ute en ny oppdatering for IOS. Ligger i appstore. Usikker på om det er noe nytt.

Det eneste nye som jeg ser er at kalenderfungsjonen FUNGERER :) :) på IPhone

Mulighet for å fjerne bookinger i appen blir nevnt som ny funksjon i tillegg til bugfix.

Fjerning av bookinger er velkomment her. Også at man kan kopiere bookingnummer til utklippstavlen ved å holde lenge på det.

Ønsker meg notifikasjon når valgt sete blir endret av andre en meg selv.

Last edited:

Nå fikk jeg virkelig hjertet i halsen.

Bestilte IAH-SVG-OSL hjem på juleferie tidligere i høst, og bestilte for 2 dager siden tilslutning MSP-ORD-IAH hvor jeg skulle lande i IAH litt over midnatt den 20/12, med avreise videre hjem 21:45 påfølgende kveld samme døgn. Logger så på SAS-appen, og der står det at IAH-SVG går 19/12 og SVG-OSL den 20/12. Etter å ha dobbeltsjekket bookingen og referansen på checkmytrip har jeg fått bekreftet at det [heldigvis] er appen som tar feil.

"Enklere reise med vår nye app"... Yeah right. Når den sier at jeg skal reise 24 timer før bookingen faktisk er, er det ikke mye enkelt med det.

Nå fikk jeg virkelig hjertet i halsen.

Bestilte IAH-SVG-OSL hjem på juleferie tidligere i høst, og bestilte for 2 dager siden tilslutning MSP-ORD-IAH hvor jeg skulle lande i IAH litt over midnatt den 20/12, med avreise videre hjem 21:45 påfølgende kveld samme døgn. Logger så på SAS-appen, og der står det at IAH-SVG går 19/12 og SVG-OSL den 20/12. Etter å ha dobbeltsjekket bookingen og referansen på checkmytrip har jeg fått bekreftet at det [heldigvis] er appen som tar feil.

"Enklere reise med vår nye app"... Yeah right. Når den sier at jeg skal reise 24 timer før bookingen faktisk er, er det ikke mye enkelt med det.

Jeg håper for din del at app'en er rett... (du lander dagen etter at du tar av)

Jeg håper for din del at app'en er rett... (du lander dagen etter at du tar av)
Jeg håper appen har feil. Har appen rett på datoene (som den i følge checkmytrip.com og sas.no ikke har), skal jeg ta av fra houston 3,5 timer før jeg lander fra ORD... ;)

Fra oppdateringsloggen til appen.
"The SAS Newsstand has gone digital! Download your paper and keep on reading for as long as you like (Available from 22h before departure, note that daily newspapres are usualy not availabe before early morning)."
Må man sjekke inn via appen for å få dette?

Må man sjekke inn via appen for å få dette?

Avisene blir tilgjengelig samtidig som checkin, 22t før. Pleier å laste ned aviser både ved CI dagen før og før boarding, så har jeg rikelig å lese underveis. Fungerer helt ypperlig, og pluss for at Newsweek og FT er tilgjengelig.

Avisene blir tilgjengelig såfremt du har en booking i appen, uavhengig om CI er gjort eller ikke, og hvor du har sjekket inn

Last edited:

Avisene blir tilgjengelig samtidig som checkin, 22t før. Pleier å laste ned aviser både ved CI dagen før og før boarding, så har jeg rikelig å lese underveis. Fungerer helt ypperlig, og pluss for at Newsweek og FT er tilgjengelig.

Avisene blir tilgjengelig såfremt du har en booking i appen, uavhengig om CI er gjort eller ikke, og hvor du har sjekket inn
Hvordan får man lastet inn daens avis etter å ha lastet ned gårsdagens igår? Må man installere appen på nytt eller slette all info cachet for appen og så logge inn på nytt?

Hvordan får man lastet inn daens avis etter å ha lastet ned gårsdagens igår? Må man installere appen på nytt eller slette all info cachet for appen og så logge inn på nytt?

Alle aviser du har lastet ned blir liggende under Downloads i Newsstand, inntil du sletter de selv. Når nye utgaver av avisene blir tilgjengelig i appen, typisk om morgenen, får du nedlastingsikoner opp på nytt på de avisene som er oppdatert. De gamle utgavene blir fremdeles liggende, heldigvis. Nedlasting er tilgjengelig til du har landet på siste leg.

Last edited:

Alle aviser du har lastet ned blir liggende under Downloads i Newsstand, inntil du sletter de selv. Når nye utgaver av avisene blir tilgjengelig i appen, typisk om morgenen, får du nedlastingsikoner opp på nytt på de avisene som er oppdatert. De gamle utgavene blir fremdeles liggende, heldigvis. Nedlasting er tilgjengelig til du har landet på siste leg.
Takk, fikk det til nå. :p

jeg var lyst å ha billetten min på hjemeskjermen og vet det fungerer med passbook
men jeg har samsung og android og lurer på dette fungerer med passwallet eller annen app ?

Back