SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Den finner bokkinger som bare rakkern nå ja. Fant til og med automatisk en TG booking fra BOM-BKK (for morro skyld listet som booking class SAS Plus. Stakkars TG om jeg ikke får wrap og melkesjokolade).

Men så særiøst: United bookinger får jeg ikke lagt inn. Noen som vet hvorfor? Altea ting eller? Bare av interesse da jeg har et knippe foran meg.

I går freista jeg lykken og prøvde meg å bestille en liten ferietur til ALC fra OSL, jeg satt med min HTC one på 2G nett og smurte meg selv med et glass vin og House MD som pauseunderholdning.
På første forsøket feilet det, men det foresvevde meg da at det kredittkortet som lå inne var gått ut på dato, så på andre forsøket la jeg inn nytt kort og bestilte billettene.
Til min store overraskelse gikk det som et uvær, fikk tømt det som var igjen av Eurobonuspoen, til noe som sikkert var en særs dårlig vekslingskurs, men alle monner drar. Så får jeg jo noen poeng av Bank Norwegian for kalaset også.. :-D

Uansett positivt overrasket, jeg hadde WF liggende klar om det her prosjektet skulle feile. Tommel opp til SAS!

Min neste reise, OSL-FRA-LAX 5. september dukket opp i appen uten problemer, det samme gjorde hjemturen: SFO-CPH-OSL den 14...

Mine neste bookinger har alle kommer inn automatisk, det er bra! Men trykker jeg på Eurobonus kommer det ingen ting opp. Andre som har problem med dette?

Edit: logget ut og inn og vips var det der....

Last edited:

Noen som veit hvordan man velger seter på appen føre check inn åpner?
Har EBG.

Det er ikke mulig hva jeg vet. Vi kan jo håpe at en slik funksjon kommer i fremtiden.

Takk skal du ha trodde bare det var jeg som var dum igjen.
Fungerer meget bra ellers etter litt problemer i starten.

Noen andre som har problemer med og komme inn på "find reservation" på appen?

I dag fikk jeg opp BP i appen uten strekkode :drunk:

Det gjelder nett og. Etter SAS fikk over til Altea åpnes portene nå 36t før

Gjelder ikke alle flighter, IC-flighten min åpnet kun T-24h virket det som.

Gjelder ikke alle flighter, IC-flighten min åpnet kun T-24h virket det som.

Antagelig fordi man gjør litt manuell redigering før man slipper til 'hordene'. Var ihvertfall slik før.

Jeg får heller ikke opp BP for en flight i morgen. Skal det være mulig fra alle flyplasser?

"This was not supposed to happen. Please try again" - var gjenganger hos meg idag. Kollegaen hadde passbook og da gikk det schinkenfint.

Seat block for gold var derimot perfekt!

Sjekket inn på SK330 på tirsdags morgen og SK371 samme ettermiddag nå i kveld uten hikke av noe slag.

Hadde TRF-CPH-TXL på torsdag og retur i dag. Fikk boardingkort og eksportert til passport på flygningen til Berlin, men i dag så nytta det ikke å finne boardingkort og når jeg trykket på check in igjen, så kom det bare en feilmelding.

SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Noe jeg har gått glipp av, eller er det fortsatt ikke mulig å legge inn corporate kode i appen?

Hadde TRF-CPH-TXL på torsdag og retur i dag. Fikk boardingkort og eksportert til passport på flygningen til Berlin, men i dag så nytta det ikke å finne boardingkort og når jeg trykket på check in igjen, så kom det bare en feilmelding.

Kan det ha noe å gjøre med at man ikke kan sjekke inn fra TXL på SAS sine egne hjemmesider heller, men blir henvist til AVIA-partner eller hvem nå de bruker som handlingagent der nede?

Kan det ha noe å gjøre med at man ikke kan sjekke inn fra TXL på SAS sine egne hjemmesider heller, men blir henvist til AVIA-partner eller hvem nå de bruker som handlingagent der nede?

Jeg fikk sjekket inn OSL-TXL-CPH-OSL ifra appen. Men fikk beskjed om at det kun gikk om jeg reiste uten innsjekket bagasje

Back