Lurer veldig på hva de som har registrert pass har gjort. Har de sjekket inn i skranken?
Har da checket inn mange ganger uten bruk av mobil, til utenfor schengen og ikke USA. Har aldri blitt bedt om pass.På vanlig web-sjekkin, automater og selvfølgelig på skrankene kan du gjøre det, men det kan være at det er mangelfullt implementert når man bruker mobile enheter, eller at det er annen grunn til at du ikke har fått gjort dette.
Har da checket inn mange ganger uten bruk av mobil, til utenfor schengen og ikke USA. Har aldri blitt bedt om pass.
Reiste 3 ganger til UK i 2012 og har vært innom de fleste landene på AIC-listen siden 2008. Utenom Australia og USA kunne jeg sjekke inn til alle uten pass.Da har du i så tilfelle ikke sjekket inn til UK før, ihvertfall ikke etter ca 2008.
'''Shalom. Great to see you, Andreas'
Gleder meg til første VG-overskrift: - Sinna muslim slengte iPhone i veggen etter å ha lastet ned SAS app'.
Ellen Anette Meyn
Jeg ønsker ikke være medlem av noen som ønsker meg "salam aleikum".
Like · · Saturday at 12:24pm near Fjellstrand, Akershus
En ting jeg synes er nokså annoying med app'en er at det ikke er noen "oppdater-funksjon".
Jeg flyr ut 09:50 imorgen tidlig. Jeg har for lengst fått eposter og mailer om innsjekk.
Har hatt appen åpen i lang tid nå, men det står fremdeles "not open for check in". Det står også utdatert EB status, med mindre jeg klikker på "Eurobonus points", skroller ned og velger "account activity". Da tenker den seg nøye om og oppdaterer lokalt. Men det blir fortsatt ikke oppdatert på forsiden.
BA appen har mulighet for å velge "refresh"...
Grrrrr...
En ting jeg synes er nokså annoying med app'en er at det ikke er noen "oppdater-funksjon".
SAS lagret ukryptert kredittkortinfo
Informasjonen kunne enkelt hentes ut av mobilappen.
Dette var litt amatørmessig...
Enig, en bedre oppdatering må på plass.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.