SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Re: SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

Appen er endelig tilgjengelig om man ikke har skandinavisk appstore-konto. Hallelujah, jeg hadde nesten gitt opp håpet.

Ja, men jeg måtte fortsatt logge på den norske kontoen for å få den oppdatert. ;)
Men det er sikkert bare å slette og reinstallere ...

Re: EuroBonus 2.0

Folkens, har noen opplevd at oversikten på hjemmesiden og i appen viser bare ekstrapoeng for leiebil, kredittkort o.l. mens alle flygninger ble borte? SAS har tydeligvis kjørt en oppdatering for ikke så lenge siden, problemet startet umiddelbart etter den...:headbang

Re: EuroBonus 2.0

Folkens, har noen opplevd at oversikten på hjemmesiden og i appen viser bare ekstrapoeng for leiebil, kredittkort o.l. mens alle flygninger ble borte? SAS har tydeligvis kjørt en oppdatering for ikke så lenge siden, problemet startet umiddelbart etter den...:headbang

Ja, savner den jeg også.

Her også, men det ser ut som at poengsummen stemmer.

Jeg har ikke det problemet. Og flyvningene mine fra lørdag var på plass allerede mandag.

kan jeg se hvor mange flygninger jeg totalt har hatt siden jeg ble eb medlem ?

Det ser ut som om det er flygninger siden 2003 som kommer opp. Er selv medlem siden 1994

Ser det på iPad versjonen SAS/Explorer, men ikke? På Android versjonen

Noen som vet hvor lenge kansellerte reiser fremdeles ligger i App'en ?

Hadde en sånn app på android telefonen min og det fungerte fint med Lufthansa som tilbyr en link uansett hvilken telefon man har, men SAS så må du vel ha iphone app for å kunne få passbook linken. Har bedre erfaring med å bruke my google funksjonen.

Men nå er jeg tilbake i iphone og passbook er en av de tingene jeg har savnet mest. :)

SAS-app for Android har en widget som viser QR-koden +basisinformasjon for neste flight. Ikke noe Passbook-alternativ, men det fungerer fint for å ha neste flight lett tilgjengelig for scanning.

SAS: «Enklere reiser med vår nye app»

SAS-app for Android har en widget som viser QR-koden +basisinformasjon for neste flight. Ikke noe Passbook-alternativ, men det fungerer fint for å ha neste flight lett tilgjengelig for scanning.

Den funker fjell :) Mangler bare mulighet for å få koden/billetten
På låst skjerm

Takk for tips! Det har eg ikkje lagt merke til!

Og da har SAS sluppet en oppdatering av appen.

2.3

- Newsstand becomes Entertainment! Besides reading papeers and magzines you can now play Sudoku.

Så om man ikke evner å finne en Sudoku-app i App Store/Google Play++ så kan SAS-appen bistå med litt Sudoku fra 22 timer før flighten.

Ingenting er som å kose seg med nydesignet matboks og en runde Sudoku ^_^

Back