Hvordan er det med refusjon av SAS Plus billetter om man ikke møter opp til avgangen (no-show), eller avbestiller rett før avgang?
La oss ta et hypotetisk eksempel at jeg skal reise med Norwegian sin morgenavgang til BCN om noen uker. Siden min tillitt til Norwegian er syltynn om dagen bestiller jeg SAS Plus billetter til hele familien på omtrent samme tidspunkt, slik at vi er sikre på å komme oss avgårde skulle Norwegian kansellere og alle alternativene være utsolgt.
Kansellerer Norwegian avgangen er saken grei, ferien reddet, og vi reiser med SAS på SAS Plus og søker refusjon og erstatning fra Norwegian.
Kansellerer ikke Norwegian og flyet faktisk tar av, blir vi no-show til SAS avgangen. Spørsmålet blir da, kan jeg få refundert billetten (- avgiftene) når man er no-show med SAS Plus billetter?
Alternativt, vil man kunne bestille SAS Plus på en senere avgang samme dag, og avbestille denne tett opptill avgang skulle Norwegian levere bestilt produkt?
La oss ta et hypotetisk eksempel at jeg skal reise med Norwegian sin morgenavgang til BCN om noen uker. Siden min tillitt til Norwegian er syltynn om dagen bestiller jeg SAS Plus billetter til hele familien på omtrent samme tidspunkt, slik at vi er sikre på å komme oss avgårde skulle Norwegian kansellere og alle alternativene være utsolgt.
Kansellerer Norwegian avgangen er saken grei, ferien reddet, og vi reiser med SAS på SAS Plus og søker refusjon og erstatning fra Norwegian.
Kansellerer ikke Norwegian og flyet faktisk tar av, blir vi no-show til SAS avgangen. Spørsmålet blir da, kan jeg få refundert billetten (- avgiftene) når man er no-show med SAS Plus billetter?
Alternativt, vil man kunne bestille SAS Plus på en senere avgang samme dag, og avbestille denne tett opptill avgang skulle Norwegian levere bestilt produkt?