SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Så bra!

Er det noen her som har søkt på kredittkort flere ganger, med for eksempel et års mellomrom? Er det mulig å få velkomstbonusen flere ganger?

Håper det;)

Var noen som fikk ifjor iallfall.

Ikke mulig å bestille: "Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase".
:headbang:headbang
Tok det pr. tlf. og fikk booket TRD - MUnchen for 2.personer I C for 30 000 poeng. God deal! Da blir det julemarked :).

Last edited:

Da har iallfall jeg mottatt de 500 ekstrapoengene for DN-kampanjen, samt 1000 poeng for å ha vervet to nye medlemmer.

Noen som finner noen vilkår for Dinerskortet? Vurderer å søke om det, men vil si det opp før jeg må betale årsavgift på det.

Nå starter en ny omgang av poengkampanjen PointBooster, der du virkelig kan øke din poengsaldo på EuroBonus-kontoen – bare gi oss en forhåndsvurdering på hvor mange enkeltreiser, med unntak av norsk innenriks, du kommer til å foreta mellom 18. oktober og 31. desember 2012 med SAS, Widerøe og Blue1. Kampanjen gjelder bare bestillinger som er gjort f.o.m. 8. oktober 2012.

Nyhet! Nå har vi økt belønningen ytterligere. Denne gangen kan du få opptil 2500 Ekstrapoeng i tillegg til din vanlige opptjening!

Vi håper at du ønsker å delta igjen; bare husk å sende oss din reisevurdering senest 17. oktober 2012.

Mon tro om reiser på disse datoene som ble bestilt tidligere fortsatt gir poeng? Jeg og mange alle gjorde vel en del bestillinger under høstsalget.

Mon tro om reiser på disse datoene som ble bestilt tidligere fortsatt gir poeng? Jeg og mange alle gjorde vel en del bestillinger under høstsalget.

Infoen finner du i teksten du linket til

Kom en ny runde med PointBooster i mailen i dag. Reise fra og med 18.oktober-31.desember.

Det står jo forsåvidt i mailen at kampanjen er personlig og kan ikke overføres andre, så den er vel targeted som tidligere.

Kom en ny runde med PointBooster i mailen i dag. Reise fra og med 18.oktober-31.desember.

Det står jo forsåvidt i mailen at kampanjen er personlig og kan ikke overføres andre, så den er vel targeted som tidligere.
Fikk også denne. Det står at enkeltreise i eco extra gir 2500 poeng, men er dette pr delstrekning slik at f. eks KRS-CPH-ARL-HEL i eco extra gir 3x2500 poeng? Isåfall er det jo nokså bra uttelling.

Fikk også denne. Det står at enkeltreise i eco extra gir 2500 poeng, men er dette pr delstrekning slik at f. eks KRS-CPH-ARL-HEL i eco extra gir 3x2500 poeng? Isåfall er det jo nokså bra uttelling.

Ja det stemmer.

Har selv foreløpig bare 4 SAS/WF upcomings, men lurer på en juletur som i tilfelle vil gi 4 reiser til. Alle i cattle class. Ganske greit å spe på med litt ekstra poeng også.

Ja det stemmer.

Har selv foreløpig bare 4 SAS/WF upcomings, men lurer på en juletur som i tilfelle vil gi 4 reiser til. Alle i cattle class. Ganske greit å spe på med litt ekstra poeng også.

Husk at denne gangen så må bestillingen være gjort etter 8 oktober. Altså i dag....

Fikk også targeted Pointbooster. Ser det ikke står noe om regler på sidene så:
Teller man med bonusturer?
Teller man med codeshare som flys med SAS-metall?

Auda ser "Kampanjen gjelder bare bestillinger som er gjort f.o.m. 8. oktober 2012". Da er den lite akutell for meg.

Fikk også targeted Pointbooster. Ser det ikke står noe om regler på sidene så:
Teller man med bonusturer?
Teller man med codeshare som flys med SAS-metall?

Auda ser "Kampanjen gjelder bare bestillinger som er gjort f.o.m. 8. oktober 2012". Da er den lite akutell for meg.

1. Nei
2. Fløy med UA operated by SAS hjem fra EWR for ett par år siden. Da ble turen telt med. Men mulig det er endret nå.....

Finnes det noen mulighet for at man kan "grine seg til" å bli med på en slik kampanje?
Ser ut til at jeg skal en tur til italia i løpet av november, og det hadde jo passet veldig bra å fly OSL-CPH-LIN-CPH-OSL da :-)

Denne fikk jeg også, og like etterpå bestilte eg SAS tur til Washington i business, så det passa fint:)

Finnes det noen mulighet for at man kan "grine seg til" å bli med på en slik kampanje?
Ser ut til at jeg skal en tur til italia i løpet av november, og det hadde jo passet veldig bra å fly OSL-CPH-LIN-CPH-OSL da :-)
Vel, den siste trenden til SAS er jo at alt går bra så lenge man er villig til å stå frem med fullt navn på Facebook, så det er jo bare å prøve.

Status
Not open for further replies.
Back