SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Doble ekstrapoeng og 20% rabatt på reiser 1des 28 feb.
Og her referer du kun til 20% rabatt på bestillinger av hotellopphold fra Worldhotels og doble ekstrapoeng ved leie av bil fra Avis?

Ser ellers at SAS nå tilbyr sine Eurobonusmedlemmer 100 ekstra bonuspoeng om de melder seg inn i Eurobonus. :headbang

Last edited:

GIkk nok litt raskt i dag tidlig da jeg sjekket mail i drosjen, skylder på at jeg ikke hadde fått kaffe enda.

Samarbeid med Hugo Boss som gir litt ekstra poeng:

To celebrate the launch of the collection fabulous prizes are at stake! Fill a gorgeous BOSS Orange bag with styles from the BOSS Orange Womenswear Travel Collection for 5000DKK/6000SEK and receive 20 000 EuroBonus Extra points, which equals a roundtrip to a destination in Scandinavia.

The competition is held in BOSS Shop Magasin Kgs. Nytorv in Copenhagen, Magasin Lyngby, Magasin Århus & BOSS Store Stockholm
from October 29th until November 11th, 2012.

There will be 4 winners of this great prize
One in each BOSS Store/Shop. The winners will be contacted November 12, 2012.
The prize must be picked up before November 26th in the respective BOSS Shop.

* styles from the BOSS Orange Womenswear

Receive 3000 EuroBonus-points* when you shop at BOSS

Show your EuroBonus card when you purchase above 540€ at one of the following BOSS Stores and you will receive 3000 EuroBonus Extra points:

BOSS Store Copenhagen, Østergade 15. BOSS Store Copenhagen Airport - Denmark
BOSS Store Stockholm, Biblioteksgatan 1. BOSS Store Väla, Marknadsvägen 9 - Sweden
BOSS Store Oslo, Akersgata 16 - Norway. HUGO BOSS Store Helsinki, Etel Esplanadi 24 - Finland

* not valid on fragrances, watches, eyewear and sale items.

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Earn-points/more-partners/HUGOBOSS/#

Ikke sett noe på det nei.. Ei heller fått poengene. Ting tar tid:)

Sent from my Lumia 800 using Board Express

Triple poeng ved bruk av SAS EuroBonus World MasterCard fra og med 30. november til og med 2. desember 2012.

Fikk også targeted Pointbooster. Ser det ikke står noe om regler på sidene så:
Teller man med bonusturer?
Teller man med codeshare som flys med SAS-metall?

Auda ser "Kampanjen gjelder bare bestillinger som er gjort f.o.m. 8. oktober 2012". Da er den lite akutell for meg.

Nå fikk jeg mail i går at jeg hadde nådd min pointbooster, og en reise for mye. Dette for reise jeg hadde bestillt før 8.okt . Og defor ikke medregnet i mitt regnskap. Jeg sier bare SAS IT, Jeeeses.... Er ikke merkelig at SK skuta er vanskelig å holde i balanse, den lekker jo som en sil.

Nå fikk jeg mail i går at jeg hadde nådd min pointbooster, og en reise for mye. Dette for reise jeg hadde bestillt før 8.okt . Og defor ikke medregnet i mitt regnskap. Jeg sier bare SAS IT, Jeeeses.... Er ikke merkelig at SK skuta er vanskelig å holde i balanse, den lekker jo som en sil.
Usj, der gikk jeg glipp av mange tusen poeng. Skjønner at man heretter bare skal anta at SAS klarer rote det til. :cry:

Sånn er det. Jeg har selv ikke mottatt noe tilbud om Points booster på årevis. SAS har vel funnet ut at jeg allikevel flyr mye...

Usj, der gikk jeg glipp av mange tusen poeng. Skjønner at man heretter bare skal anta at SAS klarer rote det til. :cry:

Nå er ikke pointbooster kampanje poengene komt inn ennå, men det gjør de vel ikke uansett første kampanjen er avsluttet. Så får se da:rolleyes:, venter i spenning :D

Ditto, har fått med 4 Y+ fligher på en tur bestilt før 8. oktober, det er 10K poeng jeg ikke får......

Nye poengtilbud er lagt ut på siden til sas. Blant annet London, København, Paris, Stuttgart. Flere til 50%.

Da kan alle som ikke hadde meldt seg på pointbooster kampanje, for reiser bestilt før 8.okt, som trodde de gikk glipp av noe, ta det helt med ro :o.
Tikket akkurat inn epost ifra SK,; pga menneskelig feil, så har de gjort feil med pointbooster kampanje, og ekstra poeng er tilbake trukket.

Kan vi konstatere at SAS IT har begynt å få kontroll? :thumbup:

10k Stuttgart. Planla hele turen her uten å sjekke om det var tilgjengelige billetter :/ Hadde håpt på å få til en julemarked, mineralbad og mercedes-musem helg før jul, men neida....

Status
Not open for further replies.
Back