SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Så ikke veldig nøye på villkårene her, men ser du blant annet betaler 2kr pr dag for en forsikring. 60kr i måneden for noe jeg overhodet ikke trenger. Prisen i seg selv pr kilowatt er helt ok, ikke veldig billig, ikke veldig dyr.

Så ikke veldig nøye på villkårene her, men ser du blant annet betaler 2kr pr dag for en forsikring. 60kr i måneden for noe jeg overhodet ikke trenger. Prisen i seg selv pr kilowatt er helt ok, ikke veldig billig, ikke veldig dyr.

Enig i at den forsikringen ser tullete ut, men summa summarum er det vel en god deal for de poengene. Så ikke noen bindingstid, så regner med at det går an å si opp etter å ha prøvd det noe tid.

Med tanke på jeg verken ser behovet for strømforsikring eller jevn strømregning er jo vilkårene dårligere enn det jeg har med Fjordkraft i dag

I forhold til prisen jeg betaler i dag så ble det litt dyrere, men per poeng så ble det ca 21 øre (utregnet fra 3000 poeng per år). Så kanskje det er verdt det.

Tja…..................

Topp 5 standard variabel er «alltid» dyrere enn spot.
2 kr dagen for jevn strømregning = 730 kr/året.
Påslaget koster 348 kr/året = 1,16 øre/kWh ved 30 000 kWh/år
Totalt påslag inkl jevn strømregning: 3,6 øre/kWh
Garantien er verdt 87 kroner i mulig kompensasjon.

Så spørsmålet er vel da hva 5000/3000 SAS poeng er verdt.

.......................

Nye tilbud ifra i morgen:

SAS Point Bargains-erbjudanden från och med 4.9 då du kan boka Amsterdam, Berlin, Bryssel, Düsseldorf, Köpenhamn, Paris och Zürich med 25-50% rabatt!

Standard destinasjonene som er på salg, får satse på de fleste er på 50 og ikke 25 ;)

Denne slo jeg til på - håper ikke det var en fryktelig dårlig deal, alltid vanskelig å vite om en strømpakke er god eller ei.

Jeg slo også til, men det er fordi jeg generelt har lave strømregninger (fyring/varmtvann inkl. i husleie) og har hatt spottpris til nå. Jeg snakket med Fjordkraft om det ville ha noe betydning for meg og fikk til svar at "det var tenkelig at jeg kunne spare noe" - som selvfølgelig betyr at jeg ikke kommer til å spare noe som helst, men samme det - hvis det resulterer i strømregninger som er ca. som i dag, +/-, så synes jeg ikke det er så verst med 3K poeng i velkomst og ytterligere inntjeninger i årene som kommer.

Her kan man vel inngå en avtale, få halvparten av EB-poengene 2500, og si opp avtalen når det passer. F.eks. innen gratisperioden for strømforsikringen på tre måneder. Eller har de gardert seg mot slikt i vilkårene som ikke jeg har sett?

Får ikke akkurat spasmer i bookingfingeren av disse tilbudene.

Jeg kan huske sidste sommer: 6.000 pt t/r til samtlige nordiske destinationer... Se, det gav i hvertfald mig spasmer i bookingfingeren ;)

..og da ble en fin helgetur til Dublin booket med biz på retur via ARN i desember! :)

..og da ble en fin helgetur til Dublin booket med biz på retur via ARN i desember! :)
Dublin er moro - selv i desember. Husk å benytte anledningen til å klage på manglende Champis ombord ;)

Dublin er moro - selv i desember. Husk å benytte anledningen til å klage på manglende Champis ombord ;)

Takk, er det bare en Biz lounge i ARN å oppdrive? Hvis det er flere, er det en spesiell en som er bedre enn de andre?

Har søster i Dublin så venta bare på noe slikt som dette egentlig.. :)

Status
Not open for further replies.
Back