SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011/2012)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS-EB-tilbud hovedtråd (2011)

Så dette i sent i går kveld/natt, og var overrasket at jeg ikke hadde sett mail på det, men da var det altså akkurat lagt ut. Fant forøvrig bare en kombinasjon i Business som lot seg gjennomføre for to til NY, og når man ikke kan kombinere klasser får man lite eller ingenting ut av tilbudet. Spesielt når ikke CT kan utnyttes, selv om jeg ikke klarer å finne noe om det annet enn i posten over.

Men jeg synes det begynner å bli ganske uoversiktlig med alle kombinasjonene av regler, avreisesteder og med/uten domestic connection og rabattnivå.

...og en god variasjon av datoer man kan kjøpe og reise

Det er jeg enig i - men det totale tilbudet av kampanjereiser er i det minste større enn tidligere. Det var nettopp et tilbud til Amsterdam som ikke engang ble omtalt på forumet.

Det er jeg enig i - men det totale tilbudet av kampanjereiser er i det minste større enn tidligere. Det var nettopp et tilbud til Amsterdam som ikke engang ble omtalt på forumet.

Jeg klager ikke på noen måte for nå er det faktisk tilbud som jeg vurderer. Og selvsagt vil SAS begrense kampanjene i en periode hvor de har mindre behov for å fylle flyene. Jeg synes allikevel at jeg ser en tendens hvor SAS lager mer kompliserte kampanjer hvilket gjør det vanskeligere å holde oversikt.

Bra tips, bare et spørsmål.. Må man logge inn og følge med på disse tilbudene eller kan man på de på mail.. Jeg får ingen av disse Gull tilbudene på mail, og misser det meste ser det ut som...

Er det ikke noen som har sagt at de forsvant fra alle mailinglister da de ble EBP? Mener du har skrevet at du er EBP med mindre jeg blander.

Jeg er EBG ja, har vaert det leeenge.. men disse mailene dukker ikke opp...

Jeg er EBG ja, har vaert det leeenge.. men disse mailene dukker ikke opp...

Du kan jo prøve å gå inn på profilen din å aktivere epost mottak, evt. deaktivere først om det er aktivt da det jo er SAS-IT det er snakk om :colgate:

Er det ikke noen som har sagt at de forsvant fra alle mailinglister da de ble EBP? Mener du har skrevet at du er EBP med mindre jeg blander.

Hoi! Det var nok meg.
Min løsning var - som noen andre også har kommentert - å melde seg på igjen.
Etter det får jeg alle nyhets- og kampanjemailene.

Nye tilbud eco, ekstra, business fra Norge: 50%: AYT, BCN, PMI, SPU 25%: CDG, CPH

Mitt kort er preget med Februar 07, det betyr at min opprykksperiode er fra feb-feb?

Er det slutt på tilbudene d. 20ende hver måned nå?

20ende hver mnd var vel bare noe de sa at de skulle i forbindelse med jubileum. Det har vel knapt nok skjedd. Men de sier jo så mye at man må ta det litt med en klype ost.

Derimot var det vel den 15ende hver mnd tidligere.

Status
Not open for further replies.
Back