Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det noen helt åpenbare fordeler med Miles & More i forhold til SAS EB? Jeg er EBG.
Dersom du reiser mye med Lufthansa, er den store fordelen at du nesten alltid får 100 prosent opptjening - mens man i EuroBonus bare får 25 prosent opptjening i de samme bookingklassene. Den samme fordelen ser man også hvis man reiser mye med SWISS, LOT, Austrian og andre selskaper som er tilknyttet Miles & More. Noen bookingklasser hos amerikanske selskaper gir ikke poeng i Miles & More, noe det gjør hos SAS. Ulempel med Miles & More er at man må ha 100.000 miles for å gå gullstatus, mens det hos SAS bare kreves 45.000 poeng. Samtidig får man tilgang til Business-lounger med sølvkort hos Miles & More, riktignok ikke SAS' business-lounger.
hva er det som ikke er korrekt?
A, N og T hos AC gir 100% Aeroplan miles, men ikke statusmiles. Reiser en derimot på IC, så er de også statusmiles. Liten korrigering.
Ahh, se der. Det har vært en endring fra 18.mars, ja! Men de gir fortsatt 100% på IC hos Aeroplan.
http://www.aeroplan.com/earn_miles/our_partners/partner_details.do?Partner=AirCanada
Takker for alle svar!
Så konklusjonen er: når man er EBG, så er det bare å starte å samle poeng in M&M!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.