• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS direkte til Maderia

SAS will cancel SK4791/SK4792 OSL-FNC-OSL on Wednesdays 28OCT08-25MAR09

Rebooking
Passengers already booked on the cancelled flights will automatically be transferred to SK4791/SK4792 D1, two days earlier than originally booked.

If this is not to the passengers convenience passenger may choose any SK European destination, direct from OSL, any time during 2008/2009 at same fare as originally paid. Involuntary rerouting in same service class as originally booked.

Refund
Full refund permitted

Ehhhh... Hvorfor avbestille?? SAS booker selvsagt om med TAP eller Austrian de dagene man vil reise?

SAS har jo codeshare med TAP via LHR

Ehhhh... Hvorfor avbestille?? SAS booker selvsagt om med TAP eller Austrian de dagene man vil reise?

SAS har jo codeshare med TAP via LHR

Eller man kan reise med TAP direkte til Lisboa og videre til Madeira. Har en kamerat som hadde den routingen i sommer.

Det tviler jeg sterkt paa.. Jeg ville ikke godtatt de meget spesielle vilkaarene listet ovenfor

Hva hvis man f.eks. har bestilt en tredagers, mandag-onsdag? Blir man booket om til mandagsflighten da og??

Da kom endelig mail fra SAS om denne endringen. Alternativene er å reise på mandag i stedet eller pengene tilbake. Fire dagers svarfrist. Jeg må tenke litt på dette, men bra at Scanair hadde gitt meg nyheten halvannen uke tidligere enn SAS.:D

Madeira ble tydeligvis ingen stor suksess, ser man på prisene selv med en avgang i uka, virker det som det bare er november SAS har greid å fylle flyene.

Du burde vurdere prisen du har betalt ( og datoer ) med hva charter koster på
ca. samme datoer med Solia og Ticket ( trur eg ) inkl hotell. I desember er det alltid rock-bottom priser med charterpakker.

Jeg elsker stedet, men valgte å utsette det grunnet at det var vanskeligheter med levering av mine viner ( pre 1900 ) på det tidspunktet jeg skulle dra. :cry:
Så egentlig en liten velsigelse for meg..;)

Back