SAS Dialogmøte

Re: SAS Dialogmøte

- SAS jobber fortsatt for en avtale om å la sine reisende bruke loungen i SVG som ligger i utenriksdelen. De jobber vel for å åpne en cafe lounge i innenriksdelen.

Snakket med hun som er sjef for loungen eller commercial på Sola forrige uke, hun sa at SAS ikke var interssert i å benytte Loungen og det ikke pågår noen forhandlinger.

Men SAS er vel nødt til å si det til sine kunder for at det ikke skal bli opprør ;)

...dog ikke så profesjonelt svar fra vedkommende på SVG å uttale seg for sin kunde...

Sent from my iPad using Tapatalk

Så litt oppsummering fra møtet etter spørsmål som ble stilt i plenum og som jeg snakket privat med enkelte SAS representanter.

[...]
- Lavpris kalender for SAS Plus kommer.

Drar opp denne uttalelsen fra et dialogmøte i 2016. Har det vært sagt noe mer om dette siden den gang?

Jeg leter etter en rimelig sikre-status-flight og hadde vært grådig kjekt med mulighet for å filtrere bort alt utenom Plus, spesielt nå som Go er verdiløst.

Enkleste er vel google flights med filter på SAS og premium economy.

Enkleste er vel google flights med filter på SAS og premium economy.

Eneste man må vær obs på er ar Google viser Plus Saver priser, jeg har ikke klart å finne filter for fleksible billetter.

Back