SAS Dialogmøte

Re: SAS Dialogmøte

Og det at det koster 500 EB-poeng kommer jo heller ikke frem av mailen.

Folk er villige til å gi SAS tilbake 500 poeng for å få lov til å si hva de synes om dem? For meg høres det ut som om SAS tester hvor lettlurte dere er. :colgate:

Invitasjonen var litt uheldig utformet.
Jeg åpnet html filen og da jeg klikket på BOOK NOW så kom jeg til "This web page can not be found"

Jeg antok derfor at det var fullbooket.

Senere så jeg i selve mailen at booking skulle gjøres gjennom pålogging - og da var det "utsolgt"
Jeg aner ikke når det ble fullbooket, for det var først i dag jeg prøvde å booke på "riktig måte"

Lurer på om det er forskjellige invitasjoner ute å går. Det finnes invitasjoner for EBD/EBP Meet and Greet i Oslo/København/Stockholm, og disse koster 500 points og krever innlogging.
Så finnes det invitasjon til dialogmøte ute i provinsen. Min ble invitert via Questback til Trondheim 28 Mai, og nevner ikke betaling.

Spørsmålet er om det finnes flere slike dialogmøter?

Fikk invitasjon av SAS til dialogmøte i SVG 30mai ( ingen info om at det koster 500eb points) påmelding via mail. Noen andre som har fått eller vurderer å dra?

Heisann!

Ikke fått noen invitasjon til møte i TRD her...

Kim

Heller ikke fått noe til SVG (er EBD), men erfaringsmessig sender SAS ut slike mailer i "bølger" slik at noen får de tidlig på dagen, andre senere på kvelden.

Er EBG og har fått innkallelse til dialogmøte på Clarion Hotel Air mandag 20.mai. Sikkert pga at jeg har pendla ein del med SAS i ein periode.

Lurte bare på om SAS deler ut mat og alkoholholdige drikke under slike dialogmøter? Da kan jeg planlegge dagen min den dagen.

Kan noen av dere som har tenkt å gå spørre SAS om hva som skjer med rollover-miles? Får det tilbakevirkende kraft for de av oss som avslutter kval.perioden før EuroBonus 3.0 rulles ut til høsten?

Har mange flighter planlagt fremover og EBD er alt i boks, men vurderer å gå for status andre steder om ikke rollover-miles gjelder med tilbakevirkende kraft for 2016...

Kan noen av dere som har tenkt å gå spørre SAS om hva som skjer med rollover-miles? Får det tilbakevirkende kraft for de av oss som avslutter kval.perioden før EuroBonus 3.0 rulles ut til høsten?

Har mange flighter planlagt fremover og EBD er alt i boks, men vurderer å gå for status andre steder om ikke rollover-miles gjelder med tilbakevirkende kraft for 2016...

Leste vel på businessclasse.se fra et pendlermøte i Gøteborg at rollover miles ikke kommer i EB3.

Fikk invitasjon av SAS til dialogmøte i SVG 30mai ( ingen info om at det koster 500eb points) påmelding via mail. Noen andre som har fått eller vurderer å dra?

Jeg er Ebg og har fått invitasjon til samme møtet. Har lyst til å gå, men det kolliderer trolig med et møte på jobben.

Samme her. Jeg får som regel soft block med mindre flyet er fullt, også langt fremme i Go. Er EBG.

Back