Originally posted by litt-amatør
Du skal se at om ikke så lenge så kommer det at SAS DK allikevel beholder ALL trafikk på OSL-CPH. Slik er det med SAS. Store ord blir ikke til realiteter- se bare på relanseringen av service som skulle komme. Hva har vi fått? Gratis frokost innenlands, noe som allerede ble gitt i Sverige!
Originally posted by Someone
Fornuftig! Og da kan jeg fortsatt fly MD-80 når jeg skal hjem
'Originally posted by Tommy777
Dette maa vel vaere foerste gangen blaarussen er enig i noe som overhodet ikke er smart eller okonomisk![]()
![]()
Mats - Jeg maa nok si meg enig med vaar Flykaptein. Dette er HELT bak maal.. Null respekt fra Chicago
Originally posted by Blackhawk
Ja det kom vel neppe som noen overraskelse, at bildet plutselig ble litt mere nyansert - nå har det også kommet litt info her:
... og vi diskuterer dette teamet....
Originally posted by FBU 4EVER
Ogh der forsvant min respekt for Mats Janson!:mol Atter en gang ser vi en SAS-sjef bli,unnskyld uttrykket,r**p*** av CAU. "Visse justeringer viste seg å være nødvendige". Jaha,så har vi en sjef som bjeffer og fyrer av løskrutt og så er alt som det var!
Jeg nevnte i en tidligere topic at innad i SAS var det tvil om Matte ville gjøre alvor av trusselen sin. CAU 1,Frøvik 0. "Peace in our time!". My foot! Kun så lenge K-avtalen for 2007 gjelder.Skal fornyes neste år. :baeh
Originally posted by Kua
Originally posted by FBU 4EVER
Ogh der forsvant min respekt for Mats Janson!:mol Atter en gang ser vi en SAS-sjef bli,unnskyld uttrykket,r**p*** av CAU. "Visse justeringer viste seg å være nødvendige". Jaha,så har vi en sjef som bjeffer og fyrer av løskrutt og så er alt som det var!
Jeg nevnte i en tidligere topic at innad i SAS var det tvil om Matte ville gjøre alvor av trusselen sin. CAU 1,Frøvik 0. "Peace in our time!". My foot! Kun så lenge K-avtalen for 2007 gjelder.Skal fornyes neste år. :baeh
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.