SAS credit

Bastholm

Newcomer
Jeg skal igen til at flyve regelmæssigt - på egen regning.

Jeg har tænkt på om det vil være muligt at få double dipping (eurobonus og credit) ved at registrere fruens lille virksomhed i SAS Credit programmet, og så bestille billetterne gennem den aftale.

Er der nogen som har erfaring med at bruge SAS credit som "privat"?

Det er rigtigt ;-) Mit spørgsmål var nok heller ikke så tydeligt.

Jeg tænker mere på om der laves nogen kontrol af virksomheden. Hvis jeg fx køber flybilleter for flere penge om året end virksomheden omsætter for?

Det er rigtigt ;-) Mit spørgsmål var nok heller ikke så tydeligt.

Jeg tænker mere på om der laves nogen kontrol af virksomheden. Hvis jeg fx køber flybilleter for flere penge om året end virksomheden omsætter for?

Jeg bruker credits, men "reelt" på eget firma pluss ferieturer. Har aldri sett kontroll men det kan jo komme.

Ser ikke helt risikoen utover å miste poengene du i utgangspunktet kanskje ikke skulle hatt. Du kommer neppe i fengsel.

På den andre siden blir det ikke veldig mye credits da. Har holdt på siden starten og har spart litt over en tuning.

SK oppfordrer jo til dobbel dipp. Jeg får stadig mail om at ansatte kan generere Credits til firmaet om de legger inn koden ved bestilling.

Noen som vet om jeg kan få lagt inn SAs credits til den "vanlige" profilen min på Sas.no, eller må jeg opprette en ny profil for å kunne bestille og bruke bedriftens SAS credits?

Mener du må ringe SAS slik at de kan knytte opp din EB konto mot SAS Credits, du vil hvertfall da motta en Mail med bruker/passord for betaling med SAS Credits mener jeg. Har ennå ikke brukt, men må bruke noen å år ser jeg...

Noen som vet om jeg kan få lagt inn SAs credits til den "vanlige" profilen min på Sas.no, eller må jeg opprette en ny profil for å kunne bestille og bruke bedriftens SAS credits?

Bare å legge inn på innstillinger/bedriftsinformasjon på din side på SAS.no

Takker for tips, gjorde litt forskjellig, usikker på hva som virket, men nå kan jeg iallfall betale med SAS Credits.

Back