Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by enml
Uansett, dersom det er menneskelig svikt, så tipper jeg det er en (eller flere) som føler seg litt nedenfor nå. Kan ikke være SÅ greit å ha gjort en blingser til 60 - 70 mill, eller hva nå skaden koster.... Så av hensyn til den som måtte ha forårsaket dette så synest jeg at enkelte kommentarer her går litt over streken. Vi bør vel kanskje huske på det at den som er så uheldig å gjøre en feil, GJØR ihvertfall noe (les: han satt ihvertfall ikke å synset etterpå)
Originally posted by Savipix
Originally posted by enml
Uansett, dersom det er menneskelig svikt, så tipper jeg det er en (eller flere) som føler seg litt nedenfor nå. Kan ikke være SÅ greit å ha gjort en blingser til 60 - 70 mill, eller hva nå skaden koster.... Så av hensyn til den som måtte ha forårsaket dette så synest jeg at enkelte kommentarer her går litt over streken. Vi bør vel kanskje huske på det at den som er så uheldig å gjøre en feil, GJØR ihvertfall noe (les: han satt ihvertfall ikke å synset etterpå)
Enig med enml. Försök att visa lite hänsyn i era uttalanden.
Det blir troligtvis en internutredning om detta och då kommer helt säkert någonting som i alla fall liknar fakta.
Originally posted by LN-KGL
Det står tre F.50er lagret på AMS (ex Swe Fly/to av dem ex NAX).
Og de er alle nyere enn noen av de andre F.50ene til SAS - hint hint
Originally posted by MD11
Hei
Jeg jobber i hele dag på KRS-SVG. Sitter i SVG nå og skal ut på SK 2354 kl 1325 men den er foreløpig forsinket til 1440. Retur på SK 2355 blir følgelig også forsinket.
Men vi var flink i morges og gikk så og si på rute:up: LN-WFU brukes på strekningen.
"Velkommen ombord til Widerøe som på vegne av SAS Braathens flyr til....." :up:
Denne ER SELVKOMPONERT!!!:spin:
Er den bra?
Originally posted by P.A. VIKING
"Velkommen ombord til Widerøe som på vegne av SAS Braathens flyr til....." :up:
Denne ER SELVKOMPONERT!!!:spin:
Er den bra?
Husk det heter SAS Braathens & Star Alliance .....
Så det var deg jaOriginally posted by MD11
Hei
Jeg jobber i hele dag på KRS-SVG. Sitter i SVG nå og skal ut på SK 2354 kl 1325 men den er foreløpig forsinket til 1440. Retur på SK 2355 blir følgelig også forsinket.
Men vi var flink i morges og gikk så og si på rute:up: LN-WFU brukes på strekningen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.