SAS Braathens med 2 nye 737-700...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Originally posted by ENGM RAMP

Noen som vet om hva som skjer der? Bare en stop eller noe utstyr som skal monteres der og?
Boeing flyr kjerrene østover på testflights og bruker både Spokane og Moses Lake som landingsplasser i denne forbindelse på grunn av trafikken i Seattle området.
Moses Lake brukes hovedsakelig når det er kundene som flyr trening med sine maskiner.

Originally posted by P.A. VIKING

Det er bilder av maskinen(e) i det "Apropos" som kommer nå i Mai !

Jepp! bladet ankom kontoret i dag, og litt over to sider (med mange bilder) er viet til blivende LN-RRA. Den har påmontert helbå winglets med en liten SAS logo, ellers er det bare sidreroret på halefinna som er i SAS farger foreløpig. Det står også at den har montert 141 seter, altså en del mer en dagens -700 i SAS har.
Og ellers var den veldig lik resten av verdens B737-700 :rolleyes:

Originally posted by SK1399

Originally posted by P.A. VIKING

Det er bilder av maskinen(e) i det "Apropos" som kommer nå i Mai !

Jepp! bladet ankom kontoret i dag, og litt over to sider (med mange bilder) er viet til blivende LN-RRA. Den har påmontert helbå winglets med en liten SAS logo, ellers er det bare sidreroret på halefinna som er i SAS farger foreløpig. Det står også at den har montert 141 seter, altså en del mer en dagens -700 i SAS har.
Og ellers var den veldig lik resten av verdens B737-700 :rolleyes:

Hadde du hatt mulighet til å legge ut bilder i høyere oppløsning? =)

Har desverre ikke scanner verken hjemme eller på jobb, og det lille bildet var det eneste jeg fant elektronisk...
Skal se om jeg får til noe med tiden, vist ikke noen andre kommer meg i forkjøpet.

Løsningen ble mobilfoto. Ikke den beste kvalitet, men dere ser nå flyet :)

Attachments

• DSC00099.JPG
    DSC00099.JPG
    91.2 KB · Views: 34
Så kult at den kommer med "SAS" på wl`ene...noe for A330/340 flåten også!!!

Kjerrene kommer med -783 kundenummer , dog leveres til BU -705 tech.spec. har jeg fått vite.
Kanskje noen som kan bekrefte dette fra teknisk.

http://www.flickr.com/photos/65483667@N00/529857332/

Her er første bildet...selv om man bare ser rumpa da resten av flyet er gjemt bak en 800 fra FlyGlobespan

Og i påvente av bilder fra prøveflightene - her er Steinar i tegnet form

73GW_SAS_LN-RRA.jpg

Gammelt nytt og ett gammelt bilde!!!

Rumours have it that the two last 737NG on order are changed from 737-883 to 737-783 with winglet and both are heading for SAS Braathens. The aircraft will be delivered in June and July 2007. These two 737s will be the first without eyebrow windows in SAS/SAS Braathens fleet

Attachments

• 73GW_SASBraathens.jpg
    73GW_SASBraathens.jpg
    48.3 KB · Views: 32
Akkja, trangt, 141 pax. En rad mindre en de skrekkelige -700 ex DM nå NB....... Da er det bedre ombord i FR -800. Ok da, nå banner jeg i kjærka.......:colgate: :colgate:
Men SK er jo også nå LCC :cry:

Hvorfor er det bedre ombord på Ryanair? Du må gjerne banne i kjerka - har meldt meg ut uansett!

Kluthuer (kraftutrykk fra Hurum) selvfoelgelig klarte de aa fly oest for Seattle og lande fra syd, naar alle andre lander fra nord og ligger rett i fotolinja fra kontorvinduet mitt....Jeff Casey du ligger tynt an!!!!:angry: :angry: :angry:

Attachments

• BOE671.jpg
    BOE671.jpg
    48.2 KB · Views: 35
Back