Originally posted by EB
Kan vel også si at det er den midtre klassen SAS kommer til å satse på.... De i midten skal få mer av alt...r...
Originally posted by EB
Kan vel også si at det er den midtre klassen SAS kommer til å satse på... Economy Extra blir produktet de vil satse på, tilby og tydliggjøre enda tyngre. Massen av SAS pax skal inn i denne klassen, noen få skal veølge SAS på grunn av lav pris og de settes bakerst med minimal service, lite bonuspoeng etc... De i midten skal få mer av alt... Kommer mye i media i ukene og månedene som kommer...
Godt poeng :up:Deja vu all over again. Produktsyklusen er komplett. Dette er akkurat som paa begynnelsen av aattitallet .. First Class erstattes av Business Class med mye av de samme argumentene.
Originally posted by EB
Morsomt å høre at de selv har vært klar over vinglingen - men at de også kun har fokusert på kostnadskutt. Nå kommer ekspansjon...ikke bare i ruter - men også synliggjøring og mediehåndtering!!!
Originally posted by Someone
Hva med inter-skandinavisk og innenlands? Her får man annet enn kaffe, te og vann idag. Og for å sitere fattern som reiste ut i verden via CPH igår på C-klasse. "At jeg ikke engang får en cola mellom oslo og København når jeg har betalt mange tusen kroner for billetten er ganske dårlig"......(heldigvis var services bedre videre)
Originally posted by P.A. VIKING
,men vites det hvilken cabin/gally/stores utgave disse leveres med, er det "billig" BU utgave , eller funksjonell SK utgave ?
Originally posted by P.A. VIKING
Hva med resten av innredningen ? , totalt mangel på skap og rom der oxo ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.