SAS Braathens årets flyselskap!!!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
SAS Braathens årets flyselskap!!!

Grattis til begge!!!:nor :nor :nor
http://www.boarding.no/art.asp?id=19776

Replying to Topic 'SAS Braathens årets flyselskap!!!'

Ser at KLM har mistet noen plasser. var ikke de kåret til det beste selskapet for noen år tilbake?

Jo... De har definitivt sakket akterut. Men så har de også byttet ut alle selgere på kontoret i Oslo og i Stavanger...

Vi får håpe at SASBraathens og NAS i fremtiden også vil følge hverandre tett slik at markedet er like positive til de begge!

De har i alle fall vist oss mye bra i året som gikk, får håpe at 2006 vil by på enda mer!

Tja .. Hvilken verdi har nå egentlig en slik kåring? Det er 300 Reisebyråansatte som gjør kåringen, og de selger en stadig mindre andel av flysetene etterhvert som flyselskapene tar en stadig større andel av distribusjonen selv ved hjelp av internett og CallCenter.
Det som muligens måles er i hvor stor grad de er fornøyde med den oppmerksomhet flyselskapene gir til denne gruppen i ulike former, men jeg er ikke sikker på at dette resultatet nødvendigvis ville ha vært det samme om man spurte en bred kundegruppe.

Men, det er jo en fin fest :D

Ja tenkte noe av de samme tankene. Er jo de samme navnene som går igjen hele tiden, med lite endringer.
Eneste denen gangen er jo at det ser ut til at de reisebyrå-ansatte er mer og mer fornøyd med Norwegian og de 2 store selskapene er sånn ca like OK ifølge dem som får stemme.

Ble ikke du spurt Farmer?

denne kåringen kan de vel like gjerne legge ned - som det blir sagt, det er jo de samme aktørene som bare bytter plass innimellom. Så mange tilbydere er det jo ikke...

Men, denne artikkelen hadde jeg litt problemer med: Norwegian og Rica de store vinnerne! skriver Boring.no - men, Norwegian vant jo ikke??? De ble såltt av SAS Braathens i begge kategoriene. (men gratulerer som "årets komet" - en pris vel ingen andre kunne fått?). Denne overskriften føyer seg inn i rekken av latterlige artikler fra Borings side - den er jo dessuten (etter det jeg kunne se) ikke en egenprodusert artikkel, men en ren cut/paste av den pressemelsingen jeg fikk fra et av de store PR-byråene i går kveld... Skjerpings!

Ikke rart at ansatte i flyselskap som synes reisebyråene er noe "herk" mener at denne utdelingen burde legges ned... Tror den har livets rett noen år til...:up:

Originally posted by CK

denne kåringen kan de vel like gjerne legge ned - som det blir sagt, det er jo de samme aktørene som bare bytter plass innimellom. Så mange tilbydere er det jo ikke...

Men, denne artikkelen hadde jeg litt problemer med: Norwegian og Rica de store vinnerne! skriver Boring.no - men, Norwegian vant jo ikke??? De ble såltt av SAS Braathens i begge kategoriene. (men gratulerer som "årets komet" - en pris vel ingen andre kunne fått?). Denne overskriften føyer seg inn i rekken av latterlige artikler fra Borings side - den er jo dessuten (etter det jeg kunne se) ikke en egenprodusert artikkel, men en ren cut/paste av den pressemelsingen jeg fikk fra et av de store PR-byråene i går kveld... Skjerpings!
Norwegian vant jo 1 pris, samt hadde en voldsom økning fra i fjor, så er vel en vinner dem også. Men om du kun ser på antall trofeer så er dem ikke best.

Originally posted by EB

Ble ikke du spurt Farmer?

Joda, har invitasjonen her ;-) :p

Men jeg er fortsatt av den oppfatning at disse kåringene får en stadig mindre verdi, da gruppen som velger faktisk blir mindre relevant for hvert år som går.

Bransjer som feirer seg selv er noe av de latterligste som er spør du meg...
Gullfisken er en av de værste, og så har vi jo "Academy Awards".. :baeh :baeh

Nei, jeg tror nok jeg holder en knapp på "kåringene" fra MMI, SSB osv.. :)

SAS Braathens vant også prisen som "Årets bedrift" hvor folk helst vil jobbe...

Ja det kom ikke frem før ganske sent at dem gjorde det. Men det dreier seg vel kun om hvor disse bransjefolkene vil jobbe. Hadde jo kanskej vært merkelig om dem anså et anna flyselskap som best, og ville jobbe i et annet.

Tja.. de kunne jo stemt på Lufthansa, Color Line, Rica, Norwegian, Thai...

Back