Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Noen som vet hva som er bakgrunnen for at maskinen legges på svensk register?
Det har med forsikringer og kostnader å gjøre. Det er eieren/leasingselskapet som bestemmer. Det har også med hvilket land det er enklest å få frigjort flyet ved mislighold eller konkurs.
SAS har fortsatt lagt opp til at den kommer i trafikk 30. juni, men det må da bli tøft?
Hvorfor har det ikke blitt malt i dette området (rød ring)?
Du ser at det er malt på de andre flyene.
Det borde väl bli SAS 330 seat map? Samma konfig. som på LN-RKR - LN-RKU.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.